Gå til innhold

Mobil med god antenne


Anbefalte innlegg

Noe jeg savner i tester er en kommentar på om antennen er bra. Her ute jeg bor har jeg problemer med å få dekning. Ofte viser det 2 streker på dekning men får likevel ikke mottatt anrop eller ringt.

 

Lurer på om noen kan anbefale en telefon med god antenne?

 

Antenneutgang er ikke et reelt alternativ.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

På generelt grunnlag vil jeg trekke frem Nokia og moto, da disse merkene scorer høyt mht signalstyrke og å holde på denne, Samsung som den verste!

Ellers er antenne inngang et stort pluss ved hytter og slikt.

Kan også være at en annet abn kan gjøre susen, bytte fra Telenor til Netcom f.eks.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjøpte denne antennen som ravii anbefalte, men den passet ikke K810i. Har sjekket flere andre antenner på dealextreme, men kan ikke finne noen som ser ut til å passe.

 

Noen som har noen idé om hvor jeg kan få tak i en enkel, ekstern antenne som passer K810i?

 

Du må nok bruke en adapterkabel for å koble telefonen til en antenne. Kabelen som passer til K810i heter HCE-12

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjøpte denne antennen som ravii anbefalte, men den passet ikke K810i. Har sjekket flere andre antenner på dealextreme, men kan ikke finne noen som ser ut til å passe.

 

Noen som har noen idé om hvor jeg kan få tak i en enkel, ekstern antenne som passer K810i?

 

Du må nok bruke en adapterkabel for å koble telefonen til en antenne. Kabelen som passer til K810i heter HCE-12

 

Takker for svar! Vet at HCE-12 vil passe, men den kan ikke festes på telefon uten bilholder. Da forsvinner dessverre poenget med en enkel antenne; mobiltelefonen er da ikke særlig mobil lengre hvis man skal drasse på så mye. 

 

 

Det jeg er ute etter er altså en enkel antenne som kan festes til en mobiltelefon, noe tilsvarende denne:

 

 

 

sku_5323_1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...