FpsStu Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Lurer på hva dette programmet gjør? må jeg kjøre det hele tiden eller holder det med å ha det installert? er det noe spessiellt jeg må gjøre for å starte programmet? Grunnen til at jeg spør er at jeg er gaske beskymret for FPs'en min og sånt... Se specsen min, Jeg får bare 90fps på Quake 3 (mens jeg har hørt at 200fps burde vært vanligere) og vil gjøre alt for å forbedre dette... ser også at HW.no eller OK.no har brukt dette programmet i noen bench tester...
iron_knuckle Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Har ikke merket noe spesiel ytelse forbedring akurat jeg heller. Kan egentig ikke si at det ble vere heller. Men intel skyter no i allefall av det 34% bedere i winbench 54% kjappere boot time i win2k (kan umulig stemme hos meg tar det ca 2 år og litt til og boote nå) http://support.intel.com/support/chipsets/...s/iaa/index.htm
Krishell Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 bruker 30 -35 sek her med komme inn i windows så jeg får hørt på musikk. testa etter jeg fikk asus p4g8xdelixe. min boota kjappere med intel progget inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå