iamadesperado Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Har hatt KaaZa Lite i en mnd., og syns det er veldig bra. Men for en uke siden dukket det opp et kjipt problem: Jeg laster ned en sang, og kan høre på den "underveis", men når den er lastet ned går spilles den ikke av, og dukker heller ikke opp i mappa (All, Audio ol.). På filbehandling så ligger sangen som "download147044594594" (eksempel). Prøver jeg å åpne filen kommer den i NoteBook. Når jeg åpner programmet får jeg en "file read erro"-beskjed. Dette har skjedd med alle sangene jeg har forsøkt å laste ned den siste uka. Noen som har noen gode råd?
iamadesperado Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 Store i kjeften, men ingen kunnskap :x
Zonda Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Skjer dette på alle sangene du laster ned? Jeg har av og til opplevd liknende, men det er bare en gang av hundre. Hva med andre ting da? Som for eksempel filmer?
iamadesperado Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 Skjer dette på alle sangene du laster ned? Jeg har av og til opplevd liknende, men det er bare en gang av hundre.Hva med andre ting da? Som for eksempel filmer? Har bare lasta ned sanger etter at det begynte, har skjedd på alle (5-6).
TheMatrix Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Om sangen(e) heter "download147044594594" et eller annet så er de ikke lastet ferdig ned. (ikke komplette).
Aleksander- Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Sangene er ferdige, de har bare galt filnavn. Skift navn på fila til for eksempel a da heter den a.dat deretter flytter du den inn på c: så går du inn i DOS å skriver cd.. et par ganger til du er i C: deretter skriver du "rename a.dat a.mp3" Dette pleier jeg å gjøre når sangene blir lagt som dat filer, men som du sier at alle sangene er sånn, ville jeg reinstalert kazaa... Mvh Alex...
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 så går du inn i DOS å skriver cd.. et par ganger til du er i C:deretter skriver du "rename a.dat a.mp3" Hvorfor ikke bare gjøre dette i Windows?? Mye enklere, og funker minst like bra
iamadesperado Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 Tusen takk, nå er de blitt til mp3! EDIT: Filene får fint å spille i Mediaplayer, men KaaZa nekter plent å akseptere dem. Legger dem inn der KaaZa sharer fra og i My Downloads, men de kommer ikke opp i"My Media". FilereadError kommer også opp. Bare programmetsom har "gått i stykker" eller?
iamadesperado Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 Når jeg trodde jeg hadde opplevd det meste med data skjedde dette: Jeh går opp en hvit rute på PC'n der det står at det er en feil i KaaZA, jeg trykker avslutt, og PC'n skrur seg av. Da jeg åpner programmet ligger alle sangene der!
Qrt_ Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 så går du inn i DOS å skriver cd.. et par ganger til du er i C:deretter skriver du "rename a.dat a.mp3" Hvorfor ikke bare gjøre dette i Windows?? Mye enklere, og funker minst like bra Noen som ikke har skjønt at man skal krysse vekk "skjul filetternavn for kjente filtyper kanskje", da blir det mer kronglete i win.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå