Gå til innhold

Skal jeg la guttungen førsøke denne labyrinten?

R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok vel den labyrinten første gang når jeg var 9 år.. er 13 nå.. Jeg skvatt no jævli, Så lo jeg..

Jeg syns du bør gjøre det jeg ;)

Kan får nok ikke traumer av det..

Skrevet

Piff, gutten har godt av det. :p

Tok den selv når jeg var 9 år ca og jeg har hatt verken traumer eller spasmer etter den.

Eneste jeg sitter igjen med er en drøm om å få skremt livsskiten ut av andre :devil:

Skrevet

Stakkars han gutten på filmen da. Jeg lo litt først med en gang han slo på skjermen og hylte men når han begynte å grine og klamre seg til faren damn.. :cry:

Skrevet (endret)

Prøvde den ett par år siden, skvatt noe steike :!:

prøvde nå også, bare sån kjappt, skvatt uansett om jeg viste den skulle komme :scared:

I min mening burde du ikke vise han den ^^

Endret av Enel
Skrevet

Hvis han synes det er fælt nok, kommer han aldri til å la deg "vise ham noe morsomt", eller hva du kommer til å kalle det, igjen. Det kan selvsagt hende at han tar det helt greit, men jeg tror sjansen for at dette slår dårlig ut er stor. Håper egentlig tråden er en spøk.

Skrevet

Det blir litt sånn "jeg kan komme og slå dritten ut av deg, og en vakker dag ser vi kanskje begge tilbake på det og ler, men sannsynligvis kommer du til å synes det suger".

Skrevet

Traumer får man kanskje ikke av labyrinten, men den er ubehagelig i øyeblikket. Traumene kommer nok heller av at man blir lurt til noe sånt av sin egen far.

Skrevet (endret)

Jeg har gitt guttungen muligheten til å prøve en noe mildere "flash Screamer"

Den er vel kanskje mer for de yngre en den labyrinten..

Den heter Hvor er klovnen Waldo

Har filmet hendelsen... noen som er nyskjerrig?

Endret av R@ge
Skrevet (endret)

Synes sånne screamers er noe av det mest irriterende som finnes på internett.. og det er noe av det verste man kan gjøre mot en unge når det gjelder å drive spøk med h*n..

Hva faen er vitsen? At det er morsomt? ha, ja jøss :roll: Det er noe galt når en forelder veldig gjerne vil skremme livet av ungen sin..

Ikke gjør det..

Endret av Melisma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...