Gå til innhold

Vil Iphone 3G selges uten abonnement ?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe meg Iphone, men har hørt at det kun vil bli mulig å få kjøpt den med netcom ab. Noe som er helt uaktuelt med tanke på at jeg har frifamilie..

 

Vil det være mulig å kjøpe denne ut ab? som sagt har jeg hørt at det ikke er mulig, men når jeg leser denne artikkelen: http://www.amobil.no/artikler/iphone_uten_...t_4000_kr/52860

 

virker det som at det ikke er noe problem..

 

Takker for eventuelle svar=)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. Hadde jeg vert deg så hadde jeg valgt en Iphone uten 3G,den med 3G har dårlig kritikk,og telefonen klikker veldig ofte,kjenner en som har den. Og den er det ingen problem å låse opp :woot:

 

Btw: har selv akkurat fått meg en Iphone,og er utrolig fornøyd med den.. :cool:

Endret av dezero
Lenke til kommentar
Heisann. Hadde jeg vert deg så hadde jeg valgt en Iphone uten 3G,den med 3G har dårlig kritikk,og telefonen klikker veldig ofte,kjenner en som har den. Og den er det ingen problem å låse opp :woot:

 

Btw: har selv akkurat fått meg en Iphone,og er utrolig fornøyd med den.. :cool:

 

BS! (bæsjesnakk)

Ikke si at iPhone 3G har fått dårlig kritikk, for det er helt omvendt. Den har fått fortryllende god kritikk.

Hvorfor juger du å sier dette? Er det fordi du har 1Generasjons iPhone, og at du ikke har fått 3G versjonen?

 

Det er så latterlig å si noe sånt.

Lenke til kommentar
Heisann. Hadde jeg vert deg så hadde jeg valgt en Iphone uten 3G,den med 3G har dårlig kritikk,og telefonen klikker veldig ofte,kjenner en som har den. Og den er det ingen problem å låse opp :woot:

 

Btw: har selv akkurat fått meg en Iphone,og er utrolig fornøyd med den.. :cool:

 

BS! (bæsjesnakk)

Ikke si at iPhone 3G har fått dårlig kritikk, for det er helt omvendt. Den har fått fortryllende god kritikk.

Hvorfor juger du å sier dette? Er det fordi du har 1Generasjons iPhone, og at du ikke har fått 3G versjonen?

 

Det er så latterlig å si noe sånt.

 

 

Har begge iphonene,og den som ikke har 3G er den beste,det er ikke noe mer og si på det. 3G iphonen gjør ikke annet en og klikke,og det har den gjort siden jeg åpnet den opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...