Gå til innhold

Vil Iphone 3G selges uten abonnement ?


Anbefalte innlegg

Prisen uten abm blir under 5000,-

 

Og hvordan vet du dette da?? Netcom har ikke lagt ut noen prieser ennå som jeg vet om...

 

For å sitere fra StarWars Galaxies forums : "Link or it didn't happen"

 

Kjenner en som har den ???? Den lanseres i USA samme dag som i Norge og resten av Vest-Europa, så han som påstår han har den har nok dratt en spøk på deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg vet at den kommer 11. juli. Men han sier at han han har en nå.

Var i U.S.A for 1uke siden. Jeg er i grunn ikke sikker på om det er orginal:S. For den er ganske annerledes,og 2sim om gng osv..

2sim sier vel selv at den er fake. Får du til å ta av dekslet og bytte batteri? :p

Mest sannsynlig så har du blitt lurt.. :cool:

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet at den kommer 11. juli. Men han sier at han han har en nå.

Var i U.S.A for 1uke siden. Jeg er i grunn ikke sikker på om det er orginal:S. For den er ganske annerledes,og 2sim om gng osv..

2sim sier vel selv at den er fake. Får du til å ta av dekslet og bytte batteri? :p

Mest sannsynlig så har du blitt lurt.. :cool:

 

haha, ja :p hvor mye ga du for den?

Lenke til kommentar
Har begge iphonene,og den som ikke har 3G er den beste,det er ikke noe mer og si på det. 3G iphonen gjør ikke annet en og klikke,og det har den gjort siden jeg åpnet den opp!

Nei, du har ikke begge iPhonene. Har du en 3G iPhone så er den fake -- trist for deg, og det at du i det hele tatt trodde den var ekte gjør deg litt .. vel.. teit. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nei, du har ikke begge iPhonene. Har du en 3G iPhone så er den fake -- trist for deg, og det at du i det hele tatt trodde den var ekte gjør deg litt .. vel.. teit. :)

Dårleg gjort å kalle ham teit. Eg meiner det finst eit uttrykk for ein slik situasjon.

Eid/owned kanskje?

 

Hva vil du fram til?

 

At han er eid og teit? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...