Gå til innhold

Spiller du MGS4 online? Kom her da!

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Her tenkte jeg vi kunne samle alle som spiller MGS4 online, og da kan vi jo spille sammen en dag! PSN ID kan også skrives opp, min PSN ID er . Men Konami ID må jeg finne ut hva var ^^ Velkommen alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MGO er kjedelig, spiller kun singelplayer delen til Metal Gear Solid også spiller jeg heller Call of Duty 4, vis jeg har lyst til å spille online.

Kapish !?

Skrevet
MGO er kjedelig, spiller kun singelplayer delen til Metal Gear Solid også spiller jeg heller Call of Duty 4, vis jeg har lyst til å spille online.

Kapish !?

Fantastisk bidrag til tråden. Om det ikke er noe for deg kan du vel la være å skrive noe?

Skrevet

Kapish !?

Fantastisk bidrag til tråden. Om det ikke er noe for deg kan du vel la være å skrive noe?

Enig!

PSN: qweac

Skrevet

Kapish !?

Jeg er enig, det var usmakelig av meg ;D

Skrevet

Kapish !?

LOL :p Psn: aoottis

Skrevet (endret)

Hehe nei da, er du på mgo? Tenkte jeg skulle spise litt egg før jeg hoppa på

PSN: Madkris

Endret av madkris
Skrevet (endret)

Spiller MGO litt mellom actene får å ikke rushe for mye :)

PSN: Undesired5535

EDIT: Noen som vet hvilken rewards man får hvis man ranker opp?

Endret av Hvo91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...