Gå til innhold

Account suspended :S


Anbefalte innlegg

Er det mulig at blizzard har tatt feil? Jeg har vert på ferie nå i 15 dager. mens jeg er borte så spiller lillebrorn min på accounten min. Jeg fant nett der jeg var på ferige og hadde med meg min laptop. logget på mens min lillebror spilte. så spilte jeg litt gjore noen quests og så dagen etterpå skulle jeg hjemm logga på spilte litt, så fikk jeg mye DC til slutt kunne jeg ikke logge på så leste jeg mailn min: We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to temporarily suspend your World of Warcraft account and place a final warning on it, Type of Violation: Involvement in online trading activities.

Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued.

 

Hva kan jeg gjøre nå da? hva er det som skjer? jeg skjønner ingenting...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som broren din har blitt ferska i å kjøpe gull eller noe.

Kan selvsagt være en feil. Det hender de gjør det også. Men det de sier der er at du får en "ferie" på tre døgn uten wow og en advarsel på kontoen din om at hvis noe sånt skjer igjen så blir du permbanna.

 

Men som sagt, det hender de gjør feil. Kan være noe så enkelt som at de har blitt mistenksomme pga. at det f.eks. har vært brukt vidt forskjellige IP'er etc.

 

Foreløpig så er det ingen krise. De har bare resatt pasoordet ditt og gitt deg tre dager uten spillet.

Lenke til kommentar

Men :( Jeg gjore ikke noe galt :( :( :(

 

Skal prøve og go snakke med blizzard :)

 

Hva er det de tror jeg har gjort? Online trading? hva er det liksom?

 

Edit: jeg tror ikke lillebrorn min på 9 år kunne ha gjort så mye dumt? hehe! men dette var jo litt kjedelig da..

Endret av candycandy91
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt noe problemer med forskjellige IP'er. Har hatt folk fra England, Frankrike, Danmark, Sverige, Sweits og faktisk en fra Dubai som har prøvd/spilt på kontoen min og aldri fått noe tilsnakk / warning av den grunn.

 

EDIT: He he, lite trolig at din bror på 9 klarer/har mulighet til å kjøpe gull. Virker veldig rart at du får ban for "Involvement in online trading activities." som oftest går på gullkjøp/account trading o.l, noe som er ganske vanskelig å få gjort som 9-åring.

Endret av GuQQa
Lenke til kommentar
Vet noen her vor lang tid det tar får og få svar fra blizzard da? jeg har ikke peiling :p

Etter som jeg har hørt fra andre: Mellom et par dager og noen uker. :p

De er ikke alltid så raske på avtrekkeren. :p

 

jaja.. får vell bare vente.. syntes bare det er trist at jeg har fått en sånn final warning..

 

Jaja :) takk skal dere ha :)

Lenke til kommentar
Vet noen her vor lang tid det tar får og få svar fra blizzard da? jeg har ikke peiling :p

Etter som jeg har hørt fra andre: Mellom et par dager og noen uker. :p

De er ikke alltid så raske på avtrekkeren. :p

 

jaja.. får vell bare vente.. syntes bare det er trist at jeg har fått en sånn final warning..

 

Jaja :) takk skal dere ha :)

 

Skaff deg ny account å migrer over, starter du på nytt uten noe warnings. :)

Lenke til kommentar

Jaja. tenkte bare jeg kunne være grei mot han og la han spille litt. han har mast på meg lenge om og få prøve så jeg tenkte at han kunne vell få spille litt mens jeg var borte. Tenkte ikke mer åver den Ip greia.... men men... Kansje blizzard skjønner min side av dette og fjerner den :) man kan jo bare håpe...

Lenke til kommentar

Sendte mail, og fikk svar: While we will attempt to address all concerns as promptly as possible, it may be several days before we are able to respond depending on the total inquiries we receive. We must ask that no additional emails be submitted regarding this issue, as additional emails will ultimately result in undue delays in response time.

 

In the meantime, we offer other forms of support that are immediately available to you while we process your email.

 

 

 

Jaja... får bare vente da :(

 

At ikke rike blizzard kan skaffe fler arbeidere så man ikke trenger og vente i flere dager på hjelp.... xD

Lenke til kommentar

Tror det er bedre å ringe. Istedet for at de bruker 3 måneder på å svare på mail er det mye lettere å nå til dem istedet for at du venter i 3 måneder på et svar, så har ikke svaret NOE med det du spurte om, og må vente 3 måneder til.

Hvis du ikke har angst e.l ville jeg ringt, mye raskere og enklere.

Lenke til kommentar
Men :( Jeg gjore ikke noe galt :( :( :(

 

Skal prøve og go snakke med blizzard :)

 

Hva er det de tror jeg har gjort? Online trading? hva er det liksom?

 

Edit: jeg tror ikke lillebrorn min på 9 år kunne ha gjort så mye dumt? hehe! men dette var jo litt kjedelig da..

 

Vel... Bokstavelig talt gjorde du noe galt da du ga broren din account infoen... Bryter ELUA'en til blizzard så er faktisk mer enn god nok grunn til suspension om noen fant det ut og reporta det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...