Gå til innhold

Account suspended :S


Anbefalte innlegg

Du sier du fikk masse DC før den ble sperra?

 

Når min account ble hacka fikk jeg akuratt samme mail fra blizzard.

 

Online Trading Activities, 72 timer ban, final warning.

 

Er vel tvilsomt at broren din har kjøt gull eller noe sånt mens du har vært på ferie. De som hacka accounten min brukte den til å sende gull rundt, selle items på ah osv...

 

Jeg ble hacka en gang senere også :p, fikk samme mailen og ble da perm banna. Etter 1-2mnd med mye mail (hehe) så åpna de accounten igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja. tenkte bare jeg kunne være grei mot han og la han spille litt. han har mast på meg lenge om og få prøve så jeg tenkte at han kunne vell få spille litt mens jeg var borte. Tenkte ikke mer åver den Ip greia.... men men... Kansje blizzard skjønner min side av dette og fjerner den :) man kan jo bare håpe...

 

Don't share your account with ANYONE. Så enkelt er det ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke de fleste her innser hvilken effekt det har å skryte over å slippe unna med dette. Uansett hvor få det er som blir tatt så finnes risikoen alltid - om du har vært borti online-trading eller ikke. Jeg tror advarselen kommer til å stå der, men ettersom det bare er en advarsel og trådstarter tydeligvis har lært av feilene så finnes det ingen grunn til å frykte at accounten stenges i nær fremtid.

 

Den enkleste løsningen er å la være å låne den bort.

Lenke til kommentar
Tror det er bedre å ringe. Istedet for at de bruker 3 måneder på å svare på mail er det mye lettere å nå til dem istedet for at du venter i 3 måneder på et svar, så har ikke svaret NOE med det du spurte om, og må vente 3 måneder til.

Hvis du ikke har angst e.l ville jeg ringt, mye raskere og enklere.

 

Jepp, ringe er klart best, de fikser det der og da, min account ble hacket, jeg ringte og forklarte situasjonen, var online samme kveld. Fikk tilbake gear, men måtte betale for det. Alt gull var selvs borte.

 

Ring!!

Lenke til kommentar

Blizzard tilbyr ikke noe telefon-support til administrering av accounts/ban, bare for technical & billing support.

 

Norway: 800 12 277 (free)

 

Kilde

 

What they cannot help you with >

 

The Billing department cannot help with technical problems, account suspensions or in-game issues. For technical problems you should contact our Technical department. If your account has been suspended or banned you should contact our Account Administration department. In-game problems are handled by our Game Masters who can be reached by submitting a ticket in-game.

Lenke til kommentar
"Contacting Account and Billing by phone"

 

Står da account der, så ville ringt uansett, kan de ikke hjelpe deg, så kan de ikke, men da har de i hvertfall prøvd.

 

Det kommer ganske klart frem at de ikke behandler bannede/suspenderte accounts. Men w/e, det er sikkert bare å prøve. Det er gratis å ringe :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg klarer heller ikke logge meg inn på wow forumet.. er første gang jeg prøver... men går ikke ant.. kan d ha med det at jeg er suspended?

 

Veldig godt mulig. Blizzard kjører en noe idiotisk policy når det gjelder tilgang til forumet, du kan ikke engang logge inn med account uten en active subscription.

Lenke til kommentar
Jeg klarer heller ikke logge meg inn på wow forumet.. er første gang jeg prøver... men går ikke ant.. kan d ha med det at jeg er suspended?

 

Veldig godt mulig. Blizzard kjører en noe idiotisk policy når det gjelder tilgang til forumet, du kan ikke engang logge inn med account uten en active subscription.

 

 

:( det var som bare..... hadde bare supporten til blizz vert 500% raskere, kansje jeg hadde fått svar på mailn i mårn....

Endret av candycandy91
Lenke til kommentar

Det som har skjedd er:

 

Broren din logger inn med samma isp som du vanligvis spiller med hjemme og gamer.. tralalala..

 

Du discer han fra et annet land.. quester gjør xp osv.

 

Broren din spiller mer, du discer han igjen. ding dong warning blir sendt til blizzard om at noen har diska hverandre fra forskjellige landsdeler..

 

De ser hva du driver med, altså questing/lvler.

 

De antar at du er en little chinamen som er blitt leid inn for å lvle characteren din.

 

Nå, jeg ville ikke klagd og sagt dette, for det kan godt hende at de perm banner accounten din fordi du har sharet info.

 

Ta final warning, neste gang du er på ferie og discer broren din ring han å si at han skal logge av først.

Lenke til kommentar
Det som har skjedd er:

 

Broren din logger inn med samma isp som du vanligvis spiller med hjemme og gamer.. tralalala..

 

Du discer han fra et annet land.. quester gjør xp osv.

 

Broren din spiller mer, du discer han igjen. ding dong warning blir sendt til blizzard om at noen har diska hverandre fra forskjellige landsdeler..

 

De ser hva du driver med, altså questing/lvler.

 

De antar at du er en little chinamen som er blitt leid inn for å lvle characteren din.

 

Nå, jeg ville ikke klagd og sagt dette, for det kan godt hende at de perm banner accounten din fordi du har sharet info.

 

Ta final warning, neste gang du er på ferie og discer broren din ring han å si at han skal logge av først.

 

Tull :) De ser ikke bare på de gangene noen "overlogger" deg (discer om du vil), men all aktivitet med merkelige intervaller mellom innlogginger. Ingen kan for eksempel logge inn i Spania en dag og så logge seg inn i Norge mindre enn 5 timer senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...