k1ngkong Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hei! Har et problem når jeg spiller counter-strike. Av og til dette fps'en ned til 40-60 når det er mye "action" i spillet. dvs når det blir kastet masse nades og det kommer mange motstandere ol. Men ettersom jeg går ut av counter-strike og restarter steam, er fps'en 100 konstant. Dette skjer veldig variert, og jeg vet aldri når fps'en kommer til å dette eller om den holder seg. Jeg har hatt dette problemet siden jeg hadde virus og formaterte. Pcen funket smertefritt til counter-strike før det, og andre nye spill generelt. Noen som har en anelse om hva som kan være årsaken? takker for svar! Hardware: 79000 gt geforce skjermkort 2 gig ram amd dual core 3800+ cpu
Effectiv Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg installerte nye skjermdrivere til min pc, og oppdaterte til Direct x 9.0C. hadde glemt å oppdatere siden sist formatering
k1ngkong Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Har installert nyeste direct versjonen, men prøvde den nye nvidia driveren, og den bugget bare når jeg spillte, så jeg tok drivern som kom med pcen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå