Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint att höra att utstyret verkar vara OK Ratleto!

Ja, hva skal vi finne på 1. August? Då vi var i Ila hade vi sån massa idéer at vi till och med snakkade om extraträffar i sommar för att hinna med :) , men jeg husker ikke hva det var? Noen?

Skrevet
Foreslåtte steder er vel: Munkholmen, Mostadmarka, Storfossen, Stokkanbekken (Stokkbekkdalen) .....

Og festningsverkene i Verdalen, Langøra på stjørdal, hyttetur i Meråker, lavvotur, sverresborg, Forbordsfjellet(fjellet nord for Stjørdal, med utsikt utover hele trondheimsfjorden + bilvei helt opp) + + + + + +

Massevis å finne på.

Skrevet
Høres bra ut ja, Sille....ser Oslo-gjengen ymter om å komme og delta på et treff også..

RandiA

Velkommen skal de være,- de vil vel komme opp hit for å lære av oss?

Skrevet
Høres bra ut ja, Sille....ser Oslo-gjengen ymter om å komme og delta på et treff også..

RandiA

Velkommen skal de være,- de vil vel komme opp hit for å lære av oss?

I hvert fall noe av den sosiale biten... :yes:

RandiA

Skrevet

Ettersom dere har første lørdag i måneden; så blir det en stund til at jeg kan være med (1.8 er jeg på Notodden (Blues), 5.9 er jeg i en komfirmasjon og 3.10 er jeg på vei hjem fra Tyskland) :D

Tom

Skrevet
Ettersom dere har første lørdag i måneden; så blir det en stund til at jeg kan være med (1.8 er jeg på Notodden (Blues), 5.9 er jeg i en komfirmasjon og 3.10 er jeg på vei hjem fra Tyskland) :D

Tom

:!: :!: ..da er vi jo nesten fremme ved julebordet vårt da, Tom....

Hvis dere er flere som har tenkt å slå dere sammen og komme en gang, kan vi da vel sikkert endre for en gangs skyld med den FØRSTE lørdagen i måneden. Vet at dere i Oslo tar det litt sånn nå og da når det passer. Men vi har faktisk greid et helt år nå å følge Første i måneden...

Sille er sjefen...så han bestemmer :yes:

RandiA

Skrevet (endret)

Akkurat der er jeg meget uenig. Jeg er vel ikke noe mer sjef enn noen av dere andre!

Endret av Sille
Skrevet

Om dere er villige til å gjøre et unntak en måned, så er jeg ikke sikker på om det er noe vits - jeg er mest sannsynligvis opptatt hver helg frem til og med den 3.10 :!: Den 15.8 f.eks. skulle jeg helst vært på tre forkjellige steder samtidg ....

Tom

Skrevet

Akkurat der er jeg meget uenig. Jeg er vel ikke noe mer sjef enn noen av dere andre!

Må si meg enig med Sille. Enkeltpersoner tar styringa for enkelt-treff, men kan ikke se at noen er sjef for selve treff-opplegget generelt, nei.

Skrevet

Nei vel, så får jeg ta det tilbake da :!: og si at vi har flere bra sjefer, kanskje det er derfor det blir så bra hos oss :yes: (når vi "alle" er sjefer...)

RandiA

Skrevet

Det ordner seg nok Tom, men du og evt flere/andre sørafra er velkomne til å bli med på treffene våres her oppe i trøndelagen når det måtte passe..

Alltid koslig med akamfrender frå ainner sia tå lainnet... :p

Skrevet

Vilka nattugglor ni är, ni har ju snackat massvis när jag låg och sov. :D Hoppas Oslo-gänget kan bli med nån gång. Det vore trevligt.

Massa bra förslag Sille!

Skrevet
Om dere er villige til å gjøre et unntak en måned, så er jeg ikke sikker på om det er noe vits - jeg er mest sannsynligvis opptatt hver helg frem til og med den 3.10 :!: Den 15.8 f.eks. skulle jeg helst vært på tre forkjellige steder samtidg ....

Tom

Men,- kan dere ikke bare legge inn en melding her da hvis lysten til å besøke bartebyen blir for stor? Vi kan alltids tromme sammen ett spontantreff og finne på noe på ett par dagers varsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...