Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det ble nordlysnatt på meg. Nå er klokka 03:28, og jeg har fortsatt ikke sett gjennom alle bildene enda. Tviler på at jeg kommer meg på treffet i morgen, men får jeg til å komme meg avgårde til rett tid, kommer jeg. Men jeg tviler. :)

Vellykket nordlysnatt, forresten. Fikk akkurat rapport om at det har tatt seg opp igjen også nå når jeg skriver dette.

Lenke til kommentar
6 hours ago, Ratleto said:

Det ble nordlysnatt på meg. Nå er klokka 03:28, og jeg har fortsatt ikke sett gjennom alle bildene enda. Tviler på at jeg kommer meg på treffet i morgen, men får jeg til å komme meg avgårde til rett tid, kommer jeg. Men jeg tviler. :)

Vellykket nordlysnatt, forresten. Fikk akkurat rapport om at det har tatt seg opp igjen også nå når jeg skriver dette.

Kult! Fikk høre fra en fra kamera klubben at det var fantastisk lysshow i natt. Har det meldt mye nordlys i natt? Kanskje jeg tar en tur 🤔

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1. mai imorgen. Skal vi prøve å få til et treff? Noen som har forslag på hva vi kan finne på?
2017 gikk jeg en tur langs Ladestien i slutten av April og husker at det var litt syden-stemning med turkis-farge på fjorden, gult fjorårsgress og noen tidlige blomster og grønne trær, men det må nesten være sol om det skal bli slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...