Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PlaCBo skrev (På 11.6.2008 den 11.26):

Tenkte det var lurt å starte en ny tråd (istedenfor Melhus-tråden) for å avtale møter for fotografer i og rundt trondheim.

 

Jeg slenger like godt ut en dato med en gang så vi har et utgangspunkt for å avtale mer.

 

Søndag 22 juni, klokka 15

 

Vi kan møtes en plass i midtbyen - da er det både lett for folk i grisgrendte områder å komme, og det er flott utgangspunkt for flere flotte lokasjoner(domkirka, havna, bakklandet etc)

 

Jeg kunne for min egen del tenkt meg å ha fokus på bruk av eksterne blitser (Strobist-style)

 

Hørte rykter om at devisor kanskje hadde noen som ville stille opp som modell ?

 

(edit: la inn tidspunkt)

Et godt initiativ, selv om dette var for noen år siden.

Endret av Trønder-Truls
Lenke til kommentar
HelenaN skrev (7 timer siden):

Har ikke vært ved fjorden på flere månader, men har lest at det ofte er is ved Øysand siden Gaula har utløp der og gjør vannet mindre salt og det pleier jo å være en del å fotografere der hele året.

Håper fler kan bli med! Tror det vore fint å ha treff nå når smitten er lav igjen (ca 30/100.000 idag leste jeg), for det kan jo bli verre igjen snart om vi får hit "mutantsmitten". Jeg får skyss av Lars, så det er fortsatt ledig plass i RambaZamba sin bil.

Jeg stiller for første gang.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er tid for fototreff på lørdag og jeg har forslag på hvor vi skal. Trondhejms kameraklubb (TKK) skal også ha fotovandring lørdag 6.mars så jeg foreslår at vi kan ha en felles fotovandring. Fotovandring skal være på Brattøra og ved sentralstasjonen.

Vi møttes nederst i trappen Sjøgangen, mellom jernbanen og busstasjonen kl. 12:00.

Dersom dere har andre forslag til fototreff så må dere gjerne gjøre det, men jeg må nok stille opp for TKK siden jeg er med å arrangere fotovandringen. Håpe vi ses på lørdag 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...