Gå til innhold

MGS 4 Blu-ray video -Spoiler-


G25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er dessverre en av de tingene som irriterer meg noe så jævlig med Hideo Kojima.

 

Han river deg ut av MGS-verdenen ved å bruke slike vitser. Du kan sitte helt vekkreist, og virkelig leve deg inn i spillet, plutselig kommer Hideo med disse teite vitsene sine og minner deg på at du sitter å spiller på en maskin og at hele verdenen du koser deg i bare finnes på en liten rund plastskive.

(Slutten av MGS2 anyone)

 

*sukk*

 

Jeg skulle nesten ønske han kunne la vær.

 

Vel, vel. Ingen pisser i frokosten min på torsdag i alle fall.

Herregud så jeg gleder meg!!! :love:

Lenke til kommentar
Minnet meg om de 2 robotene i Ratchet and Clank spillet på ps3, som tydeligvis var basert på xbox 360 og ps3... mange gode diskusjoner :p

 

Eh, nå er ikke jeg den største MGS fan, kun spilt 1&2, men jeg begynner å lure på om dere har gjort det? Den videon her er ikke noe forsøk på å stikke en i siden på 360, men heller en en liten nikk til MGS1 som kom på 2 CD'er. Trur dere seriøst Kojima synker så lavt at han blander seg inn i den barnslige fanboy krigen?

Lenke til kommentar
Minnet meg om de 2 robotene i Ratchet and Clank spillet på ps3, som tydeligvis var basert på xbox 360 og ps3... mange gode diskusjoner :p

 

Eh, nå er ikke jeg den største MGS fan, kun spilt 1&2, men jeg begynner å lure på om dere har gjort det? Den videon her er ikke noe forsøk på å stikke en i siden på 360, men heller en en liten nikk til MGS1 som kom på 2 CD'er. Trur dere seriøst Kojima synker så lavt at han blander seg inn i den barnslige fanboy krigen?

 

Stemmer det. Husker det nå som du sier det ;) men uansett hva som var intensjonen til Kojima er det vel ikke vanskelig å skjønne hvorfor det kan tolkes som vi har gjort det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...