Gå til innhold

MGS 4 Blu-ray video -Spoiler-

G25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cheesy men moro fordet :)

Men er dette fra spillet?

Da bør du vel merke den som en spoiler.

Gjorde ikke meg noe å se akkurat dette, men sikkert noen som ikke vil vite det enda.

Skrevet

Det der er dessverre en av de tingene som irriterer meg noe så jævlig med Hideo Kojima.

Han river deg ut av MGS-verdenen ved å bruke slike vitser. Du kan sitte helt vekkreist, og virkelig leve deg inn i spillet, plutselig kommer Hideo med disse teite vitsene sine og minner deg på at du sitter å spiller på en maskin og at hele verdenen du koser deg i bare finnes på en liten rund plastskive.

(Slutten av MGS2 anyone)

*sukk*

Jeg skulle nesten ønske han kunne la vær.

Vel, vel. Ingen pisser i frokosten min på torsdag i alle fall.

Herregud så jeg gleder meg!!! :love:

Skrevet
Minnet meg om de 2 robotene i Ratchet and Clank spillet på ps3, som tydeligvis var basert på xbox 360 og ps3... mange gode diskusjoner :p

Eh, nå er ikke jeg den største MGS fan, kun spilt 1&2, men jeg begynner å lure på om dere har gjort det? Den videon her er ikke noe forsøk på å stikke en i siden på 360, men heller en en liten nikk til MGS1 som kom på 2 CD'er. Trur dere seriøst Kojima synker så lavt at han blander seg inn i den barnslige fanboy krigen?

Skrevet
Minnet meg om de 2 robotene i Ratchet and Clank spillet på ps3, som tydeligvis var basert på xbox 360 og ps3... mange gode diskusjoner :p

Eh, nå er ikke jeg den største MGS fan, kun spilt 1&2, men jeg begynner å lure på om dere har gjort det? Den videon her er ikke noe forsøk på å stikke en i siden på 360, men heller en en liten nikk til MGS1 som kom på 2 CD'er. Trur dere seriøst Kojima synker så lavt at han blander seg inn i den barnslige fanboy krigen?

Stemmer det. Husker det nå som du sier det ;) men uansett hva som var intensjonen til Kojima er det vel ikke vanskelig å skjønne hvorfor det kan tolkes som vi har gjort det her.

Skrevet

Bruke 30sekunder på å skifte DVD, eller 3min på en installasjon mellom aktene, kan ikke si at jeg ser den store fordelen :)

Skrevet
Bruke 30sekunder på å skifte DVD, eller 3min på en installasjon mellom aktene, kan ikke si at jeg ser den store fordelen :)

Er jo ikke akkurat som om at man sitter å ser på en tom skjerm. Slik jeg forstår så er denne installasjonen skjult under en samtale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...