Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenten på bussen


Gjest *guestbuss*

Anbefalte innlegg

Gjest *guestbuss*

Av og til når jeg sitter på bussen hjem fra skolen ser jeg denne jenten, hun er utrolig pen, ifølge min smak, og hun går sikkert på en av skolene i byen siden jeg ser hun av og til på bussen fra byen etter skolen.

 

Hvordan kunne jeg startet en normal samtale med hun? har hendt en gang at jeg fikk blikkontakt med hun, hun smilte, og jeg smilte, også bare så vi vekk ( hun var litt langt foran på bussen)

 

Er det noen måte å begynne å snakke med en på bussen uten at det virker for rart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av og til når jeg sitter på bussen hjem fra skolen ser jeg denne jenten, hun er utrolig pen, ifølge min smak, og hun går sikkert på en av skolene i byen siden jeg ser hun av og til på bussen fra byen etter skolen.

 

Hvordan kunne jeg startet en normal samtale med hun? har hendt en gang at jeg fikk blikkontakt med hun, hun smilte, og jeg smilte, også bare så vi vekk ( hun var litt langt foran på bussen)

 

Er det noen måte å begynne å snakke med en på bussen uten at det virker for rart?

 

 

 

Ah, jeg har en slik bussjente jeg og.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Om du har kroppsspråk til det:

"Hei, jeg synes du var søt/pen.. Så jeg skal bli kjent med deg.. Fortell om deg selv!"

"Hei! Jeg heter Ulf-Bjartulf og jobber som søppeltømmer!" <-- Med et stooort smil

"Du, et lite spørsmål, hva skal til for at du skal like meg?"

"Du, jeg må stille deg jævlig viktig spørsmål, jeg og kompisa mine har krangle om det her i hele dag. Helt vilt, vi blir aldri enige. Det handler om liv eller død!.... Bruker du tanntråd før eller etter du pusser tenna?"

 

Eller bare gode gamle "Hei!"

Lenke til kommentar
Gjest *guestbuss*

njaa.... jeg tenker nå hele greien da, jeg sitter på bussen, skal jeg liksom kravle meg igjennom fult av folk og stå ved siden av setet hennes og si "du, meg og kompisen min hadde...."

 

Blir for dumt =P

 

kanskje jeg burde gå av der hun går av også mens hun gikk hjemover, så hadde jeg latet som om jeg trengte hjelp til å finne et sted...? wæ... vil jo bare snakke med damen...!

Lenke til kommentar

Haha.. Sistnemnte minner meir om stalking. Og når ho i tillegg veit at du ikkje plar gå av bussen der til vanleg.

 

Kjem ho, eller du først innpå? Om hu kjem først innpå vent til den dagen det er eit ledig sete ved siden av ho, skjebnen! Om du kjem først innpå kjemp med tenner og klør for å halde plassen ved siden av deg ledig, og be om at ho set seg ned der ;)

Lenke til kommentar

Om du sitter der først så ha et ledig sete ved siden av deg og prøv å få blikkontakt med henne, om hun ser tilbake og virker interessert fjerner du sekken/baggen din og viser at du vil at henne skal sette seg der, og så er det bare å prate.

 

Om henne sitter må du vente til at det er et ledig sete og prøv å skaffe blikkontakt, bare bytte roller på en måte.

Lenke til kommentar
njaa.... jeg tenker nå hele greien da, jeg sitter på bussen, skal jeg liksom kravle meg igjennom fult av folk og stå ved siden av setet hennes og si "du, meg og kompisen min hadde...."

 

Blir for dumt =P

 

kanskje jeg burde gå av der hun går av også mens hun gikk hjemover, så hadde jeg latet som om jeg trengte hjelp til å finne et sted...? wæ... vil jo bare snakke med damen...!

Hva har du å tape da mann! Sleng inn noe som kan passe litt mer. Kom på en som hadde vært rimelig morsom faktisk.

"Hah, hva synes du om sånne folk som ser rart på deg bare fordi man går bort til en annen person som er attraktiv. Akkurat som... alle andre på denne bussen!" Blir nok fort crash & burn, men burde være morsomt i alle fall. Husk at absolutt alle på hele bussen uansett heier på deg, rett og slett fordi du er en av få som i det hele tatt tør å gå bort til jenter du liker. Alle andre gutta på bussen tenker det samme som deg, men de tør ikke. Men du, du gjør det. Null tvil!

Lenke til kommentar

Om dere ser hverandre ofte på bussen så kan du jo ta det mer slow om det foretrekkes. Begynn med smil og øyekontakt, si hei når du føler deg klar for det og fortsett derifra. Spør gjerne om skole og slikt. Du har egentlig ganske dårlig tid siden skoleslutt nærmer seg. Ikke sikkert hun går samme skole neste år

Lenke til kommentar

En litt lettere/slibrigere teknikk er å enten si hei eller nikke til henne og smile hver gang du ser henne akkuratt som om hun er en god bekjent. Hun vil selvfølgelig ikke forstå hvorfor, og etter en stund vil hun antageligvis spørre hvordan hun kjenner deg, eventuelt ha et mer åpent forhold til deg uansett.

Lenke til kommentar
En litt lettere/slibrigere teknikk er å enten si hei eller nikke til henne og smile hver gang du ser henne akkuratt som om hun er en god bekjent. Hun vil selvfølgelig ikke forstå hvorfor, og etter en stund vil hun antageligvis spørre hvordan hun kjenner deg, eventuelt ha et mer åpent forhold til deg uansett.

 

Ikke å anbefale, hehe.'

 

En kamerat av meg fant seg kjæreste på bussen, han blandet seg inn i en fotballdiskusjon jentegjengen hadde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Er slike jenter på bussen jeg pleier å ta. Hadde garantert kontakta ei sist busstur, men hun brukte headset, det tar jeg som et signal på at hun ikke vil kontaktes? Kjeder seg sikkert, men er det så høflig å kontakte uans?

Bare gjør som meg: Ta av headsettet hennes, hør på musikken og kommenter hvor dårlig/god musikksmaken hennes er. Det funker flott det, selv om hun mest sannsynlig kommer til å se litt rart på deg til å begynne med men du har i allefall en samtale i gang :p

Lenke til kommentar
Bare gjør som meg: Ta av headsettet hennes, hør på musikken og kommenter hvor dårlig/god musikksmaken hennes er. Det funker flott det, selv om hun mest sannsynlig kommer til å se litt rart på deg til å begynne med men du har i allefall en samtale i gang :p

Riight, som om du gjør det med ukjente jenter :roll:

 

Men det hørtes ganske gøyt ut faktisk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Riight, som om du gjør det med ukjente jenter :roll:

 

Men det hørtes ganske gøyt ut faktisk

Hvorfor ikke? Er da ikke så vanskelig, eneste som er problemet er reaksjonen dems. Om du skremmer dem får du bare stikke men om dem bare ser stygt på deg går det greit. Har gjort det to-tre ganger før, funker toppers. :)

 

Det kan vel fort ende stygt? :p

Det kan det, enten tror dem at du er en tyv eller så får dem sjokk og klapper til deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...