Gå til innhold

Tråden for Firefox 3.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Er det noen som vet om en Currency Converter som faktisk virker i FF 3.5? Det beste hadde vært om den kunne konvertere direkte på websiden, i stedet for å måtte trykke på prisen for så å konvertere og få ut riktig konvertert pris. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som vet om en Currency Converter som faktisk virker i FF 3.5? Det beste hadde vært om den kunne konvertere direkte på websiden, i stedet for å måtte trykke på prisen for så å konvertere og få ut riktig konvertert pris. :)

Her har du en for Dealextreme.com (fungerer altså bare på den siden).

Skrevet

Digg avatar, Onyx!

Noen andre som har problemer med AutoPager på forumet for tiden? Sidene lastes ikke her. Funker overalt ellers da.

Samme her, når de neste sidene skal lastes så stopper det og bare "hurtigsvar", "svar nå" og "nytt emne" knappene for kommende side dukker opp i bunnen av siden.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det var en firefox add-on jeg brukte hyppig for litt tid tilbake.

Man kunne få et nettsted til å oppføre seg som et eget program. Altså å få hotmail til å ligne mer på Outlook.

Noen som vet hva jeg snakker om? :/

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Kan det være Mozilla Labs - Prism du tenker på? Med denne kan du få web-applikasjoner til å starte som egne instanser :)

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg å gjenopprette lagrede passord og brukernavn? Jeg tok backup av firefox mappene og nå vil jeg copy-paste de filene med denne informasjonen i den nylig innstallerte firefox'en. Er det mulig?

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Sitter nå med Minefield aka. 3.7 Alpha 1 pre her.

Ellers er 3.5.5 ute, og nye beta er allerede ute hva gjelder 3.6: Beta 3, samt Beta 4 pre.

Endret av Onyx
Skrevet
Sitter nå med Minefield aka. 3.7 Alpha 1 pre her.

Hvordan kjører den? :)

Ellers er 3.5.5 ute, og nye beta er allerede ute hva gjelder 3.6: Beta 3, samt Beta 4 pre.

Fikser det nå, men er fortsatt beta 2 som er siste offisielle ;) Takk for påminnelse!

Skrevet

Ikke så stor forskjell på ytelsen. To endringer på det visuelle som jeg oppdaget; en liten klokke på venstre side av fanene og vinduet som kommer opp hvis man høyreklikker er slanket.

Tilbake til 3.5.5 nå, med Flash 10.1 prerelease. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...