Timeo Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Har holdt på i to dager nå å prøve å få kontakt med en gamemaster, hver av gangene var det ca. 50 personer fremfor meg i køen, men problemet er at begge disse gangene så kan det ta timesvis bare å komme en plass fremover i køen. Har de bare en person som sitter og svarer på hver server, og som bare innimellom gidder å svare? De kan jo ikke forvente at kundene sine skal sitte og vente i hele dager på å få svar.
DNA Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Er sånn hos meg og. Har prøvd å få kontakt pga destiny questen i level 80 er buga, men neida... Ingen respons.
Vaenas Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Just be patient, Mye arbeid for tida vet dere. Blir nok fikset så fort dem får tid til å hjelpe dere. Er jo sånn i alle spill, men her er jo AoC helt nytt og har mye å fikse.
LarZen Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Mange som sender mye rare spørsmål til GM vettu. Sist jeg prøvde så var det 12stk før meg, tok litt over 1time.
Timeo Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Skrevet 8. juni 2008 Hvor mange folk som er i køen virker jo helt oppdiktet. Det kan jo umulig ta en time å behandle EN kunde. I går var det 30 forran meg i køen, kom ned til nr7 etter ca 6 timer, og dagen før det så var det 50 og da ventet jeg kanskje 8 timer før jeg gav opp. Hvis de ikke klarer å gjøre det raskere enn det så bør de jo heller bare stenge ned hele petition-systemet til de har nok folk til å ta seg av kundene sine.
Vaenas Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ingen grunn til å stenge ned petition systemet, de kan derimot jobbe med problemene, men også samtidig hyre nye folk til denne jobben.
Wumpus Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Det virker som om det er mange som kontakter GM for det mest tåpelige ting... f.eks. tåpe:hjelp, jeg sitter fast GM: prøvd path of asura? tåpe: nei.. 2 sec tåpe: woho, det funka.. Men selvfølgelig så er det nok mange med skikkelige spørsmål og tilbakemeldinger om bugs etc.. De jobber nok så godt de kan, og det var jo å lese nå for litt siden at de skulle skaffe seg flere folk, så de er klar over problemet og prøver å løse det
Bulletus Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Det virker som om det er mange som kontakter GM for det mest tåpelige ting... f.eks. tåpe:hjelp, jeg sitter fast GM: prøvd path of asura? tåpe: nei.. 2 sec tåpe: woho, det funka.. Men selvfølgelig så er det nok mange med skikkelige spørsmål og tilbakemeldinger om bugs etc.. De jobber nok så godt de kan, og det var jo å lese nå for litt siden at de skulle skaffe seg flere folk, så de er klar over problemet og prøver å løse det I tillegg er det helg , kanskje færre GMs og flere folk som maser
Vaenas Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hvis ikke jeg tar feil så for GMs betalt for jobben så tipper de tar seg litt fri i helga og spiller som en hvilken som helst annen person.
Timeo Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Skrevet 8. juni 2008 Er jo i helgene de må ha mest folk på jobb, så er jo idiotisk hvis de forventer at kundene deres skal akseptere mindre kundestøtte i helger.
TommyGavin Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ventet selv over seks timer for å få svar fra en GM. Jeg kunne ikke respawne etter at jeg døde. Skjedde på to av karakterene mine. Etter seks timers venting fikk jeg endelig svar. Det ble ikke så mye bedre for meg når den jævla GM duden ikke klarte og fikse problemet selv. Så han sendte meg videre til en høyere GM. Og da regnet jeg med at jeg fikk hjelp av den høyere GM duden med en gang. Men nei, etter 2 timers venting gadd jeg ikke mer. Akkurat nå så er petition systemet en stor vits.
Bjonski Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 GM's svarer på petition selv om du logger av.. Så det du kan gjøre er å sende petition med en alt, også logge på main for å spille videre. eller omvendt.
Timeo Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Skrevet 8. juni 2008 GM's svarer på petition selv om du logger av.. Så det du kan gjøre er å sende petition med en alt, også logge på main for å spille videre. eller omvendt. Ja, for det er jo normalt å sitte og spille i 12 timer i strekk ikke sant? Det er jo noe sånnt som skal til før man får svar. Og, nei, de svarer ikke på petitions når man logger av. Petitionen blir timet out etter en viss tid.
HooligaNs117 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det virker som om det er mange som kontakter GM for det mest tåpelige ting... f.eks. tåpe:hjelp, jeg sitter fast GM: prøvd path of asura? tåpe: nei.. 2 sec tåpe: woho, det funka.. Er faktisk ikke over alt dette virker, satt meg fast under vann igår.. Fikk faktisk ikke drukna heller. Løste problemet etter med å logge ut og inn igjen så var jeg løs..
Bjonski Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Og, nei, de svarer ikke på petitions når man logger av. Petitionen blir timet out etter en viss tid. Har selv sendt petition også logget av. Når jeg kom på igjen så lå det en /tell fra GM. Det som også har hendt er at min petition har blitt "timed out" etter 5 timer, mens jeg spilte(spilte i strekk fra jeg sendte til jeg mottok).
Robinvi Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Petition systemet er langt fra ubrukelig, ventetidene for tiden derimot er ubrukelige.
Bjonski Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Petition systemet er langt fra ubrukelig, ventetidene for tiden derimot er ubrukelige. Er mye å gjøre da. Funcom har ~100 ansatte verden over? blant disse er også GM's. Det de derimot skulle ha gjort er å få flere FoA(Followers of Asura), som er spillere som hjelper til frivillig uten betaling.
gamer73 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Petition systemet er langt fra ubrukelig, ventetidene for tiden derimot er ubrukelige. Er mye å gjøre da. Funcom har ~100 ansatte verden over? blant disse er også GM's. Det de derimot skulle ha gjort er å få flere FoA(Followers of Asura), som er spillere som hjelper til frivillig uten betaling. Og hva er lokkematen for å få folk til å bli FoA's da?
aKopperud Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 leste på FoA, de har tatt inn flere hundre, og disse blir trent opp mens vi snakker. Så er det mulighet for å ta inn nye, med tid vil alt bli bedre. Med tid:) Satt meg fast selv i går i mithrelles mansion, brukte Path of Asura. Gikk inn i mansion igjen og satt meg fast. Forferdelig ergelig spør du meg. 30 ubrukelige min, sittenes fast i det magiske skjoldet til mithrell.
Imsvale Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Release har gått over all forventning og man har sett seg pent nødt til å utvide kundeservice-stallen vesentlig. Kall det dårlig planlegging, men de holder på å rette opp. Klaging fungerer i den grad det får fart på sakene, men å forkaste hele petition-systemet som totalt ubrukelig på grunnlag av mangel på kundebehandlere blir for dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå