Gå til innhold

Kjappe spørsmål om Race Driver - GRID

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Nettop skaffet meg Race Driver - GRID og lurer på en ting, har sett på youtube at du kan vri rundt bilen når du har krasjet, men får det ikke til.

Er på PC btw, noen som vet hvordan man gjør det ?

Og hvordan får man tatt "screenshots" ?

Takker for svar.

Mvh. Havonzid

Endret av Slettet+981287349
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikker på om jeg forstod det riktig men:

Gå på instant replay og spol fram og tilbake med F2 og F3 (Hvis jeg husker riktig) og trykk F12 der du vil hoppe inn igjen.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Ikke sikker på om jeg forstod det riktig men:

Gå på instant replay og spol fram og tilbake med F2 og F3 (Hvis jeg husker riktig) og trykk F12 der du vil hoppe inn igjen.

Du misforstår litt, det jeg mener er at når man har stoppet på flashbacken, så kan man vri vinkelen på skjermen, slik at man ser på siden av bilen, over og under.

Skrevet

Å screenshotte e jo den klassiske "print screen" (Print Scrn) - knappen på tastaturet. Når det gjelder å rotere kameraet, så mistenker eg at det ikkje går an i PC-versjonen, fordi eg har også lurt på det, fordi eg såg at man gjorde d i en xbox-trailer.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

hmm okei, har prøvd print screen, men da jeg limer inn i paint, så kommer det bare opp en svart skjerm.

Skrevet (endret)

Går fint å "vri rundt" synsvinkelen på pc versjonen også. Du må da stille inn i kontrollene hvilke knapper du bruker til hhv. "look left", "look up" osv. Jeg har stillt disse til d-paden på xbox 360 kontrollen min. Inne i bilen ser du til høyre og venstre osv med disse, men i external view bruker du de til å se bilen fra høyre eller venstre osv....

Endret av _ziggy_
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Okei, takker for svar :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen andre enn meg som synes at det spillet er litt vel vansklig å spille med tastatur...

Er jo så følsomt, skal ingenting til for å fyke av banen.

Skrevet
Går fint å "vri rundt" synsvinkelen på pc versjonen også. Du må da stille inn i kontrollene hvilke knapper du bruker til hhv. "look left", "look up" osv. Jeg har stillt disse til d-paden på xbox 360 kontrollen min. Inne i bilen ser du til høyre og venstre osv med disse, men i external view bruker du de til å se bilen fra høyre eller venstre osv....

Joa det går når man kjører, men ikke når man ser på instant replay. Veldig synd det ikke går egentlig

Skrevet
Med xbox 360 kontrolleren kan man rotere kameraet i replayen med den høyre stikka. Vet ikke om det går med andre kontrollere?

Med 360 kontroller på PC, eller på xbox 360?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...