Gå til innhold

– Xbox 360 har et imageproblem (X360)


Anbefalte innlegg

De aller fleste titlene som er der får jeg tak i bedre versjoner av til PC,

De aller fleste PSN-titlene er ikke tilgjengelig for PC. Her er en liste sortert på ranking hos IGN. Og selv om du mener at dårlige spill vekter like sterkt som gode, så trenger jeg en forklaring på hvor du finner de bedre PC-versjonene til de fleste av disse.

 

DÅrlige spill vekter like godt som gode, når man uttaler seg om antallet spill ja :) Og bedre versjoner av spillene til PC får jeg vha emulering. (som har en rekke fordeler i mine øyne, dog også noen åpenbare ulemper). En stor del av disse spillene er remakes av gamle konsoll/arcade-spill. Og noen av de som ikke er det er også tilgjengelig på feks steam.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En stor del av disse spillene er remakes av gamle konsoll/arcade-spill. Og noen av de som ikke er det er også tilgjengelig på feks steam.

Hvordan emulerer du PSN-spill? Og hvor finner du dem på Steam?

 

Du er klar over at mange av spillene på PSn er spill fra gamle playstation-konsoller, andre konsoller, eller arkadespill? Jeg emulerer disse med den emulatoren som passer til det aktuelle systemet. På steam så finner man de spillene som er felles ved å søke i listen over spill. Feks søker man etter "Everyday Shooter" om man vil ha det.

 

AtW

Lenke til kommentar
Du er klar over at mange av spillene på PSn er spill fra gamle playstation-konsoller, andre konsoller, eller arkadespill?

Man kan kjøpe PSOne-spill der ja, men jeg snakket om PSN-titler, altså titler utviklet for PSN. PSOne-spillene er jo bare images av de originale spillene som emuleres på lik måte som du gjør på PC (bortsett fra de utallige glitches man vanligvis finner i PC-emulatorene).

 

Uansett, jeg gir meg nå. Føler ikke det blir fokusert på noe som helst av det som var vesentlig for diskusjonen.

Lenke til kommentar
Du er klar over at mange av spillene på PSn er spill fra gamle playstation-konsoller, andre konsoller, eller arkadespill?

Man kan kjøpe PSOne-spill der ja, men jeg snakket om PSN-titler, altså titler utviklet for PSN. PSOne-spillene er jo bare images av de originale spillene som emuleres på lik måte som du gjør på PC (bortsett fra de utallige glitches man vanligvis finner i PC-emulatorene).

 

Uansett, jeg gir meg nå. Føler ikke det blir fokusert på noe som helst av det som var vesentlig for diskusjonen.

 

Psone-spillene er jo ende av PSN? Uansett så er det mange av de andre spillene som er versjoner av gamle spill som finnes på andre konsoller og/eller arkade også. Forøvrig er det ikke utallige glitches i emulatorer fra den genrasjonen, over det jevne fungerer det vesentlig bedre enn å kjøre med konsollen.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...