Gå til innhold

Overnaturlige spøkelsesting på bilder.


Anbefalte innlegg

Ok, satt her og surfet på nettet, trykket på en reklame fra netcom og det kom fram et live-cam fra kontorene deres, koste meg litt, lot siden stå og nå nettopp så jeg igjennom fanene mine i opera, HVA FAEN ER DETTE!?!

 

For alt jeg veit er jo dette kødd fra netcom sin side, men freaka meg ut no helt FORJÆVLIG?!?!

 

Lagra det som .gif, ble uklart da, det er helt tydelig ett ansikt der.

post-116666-1212711115_thumb.jpg

post-116666-1212711479_thumb.jpg

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på HVA FAEN det er da? Jeg trenger helt serriøst noe beroligende... Veit ikke hva, men det er ett eller annet som skremmer meg noe vanvittig med dette.

 

Skjønner ikke hva som er så skummelt med det. Selv så kommer jeg til å gå og legge meg nå og jeg kommer til å sove godt uten å være bekymret for det.

 

Er det tanken på at det muligens kan finnes noe overnaturlig som skremmer deg?

Lenke til kommentar
Lurer på HVA FAEN det er da? Jeg trenger helt serriøst noe beroligende... Veit ikke hva, men det er ett eller annet som skremmer meg noe vanvittig med dette.

 

Skjønner ikke hva som er så skummelt med det. Selv så kommer jeg til å gå og legge meg nå og jeg kommer til å sove godt uten å være bekymret for det.

 

Er det tanken på at det muligens kan finnes noe overnaturlig som skremmer deg?

 

Jeg er jo en person som ikke er helt åpen for det overnaturlige så får jeg et stygt menneske poppende opp på et webcam sånn plutselig, og vet egentlig ikke hva det er. Faar vel bare legge meg og håpe at jeg får slappa av. Jeg har aldri egentlig trodd noe særlig på det åndelig i den fortand (spøkelser osv.)

 

Meh, ordner seg nå :)

Lenke til kommentar

hufsa.thumbnail.jpg

Her er et bilde av Hufsa, en veldig skummel figur fra mummitrollene på barne-tv

 

307.jpeg

Her er et bilde av en snøhaug som ligner på Hufsa. Hvis du ser godt etter, så kan det være mange skumle ting med den snøhaugen.

 

Ganske skummelt. :)

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Fingeravtrykk på linsa, kondens, lysrefleksjoner, dårlig fokus...

Det er et utall naurlige forklaringer, hvorfor gå mot det overnarturlige?

Er det fordi hjernen vår er lagd slik at vi alltid ser etter mønstre og vrir de mest abstrakte ting mot noe vi kjenner. -Som, f.eks en menneskelig skikkelse, et ansikt, en bil osv...

 

Som et eksperiment, se opp på en sky, ser du noe mønster der? Endrer mønsteret seg?

Ser du noe som du aldri har sett før eller inbiller du deg at noe ligner på ting du er vant med å se?

Tipper du får en liten aha-opplevelse om du leser litt om kognitiv psykologi ;)

 

Slapp av og nyt heller helga, hehe :D

Lenke til kommentar

Ser vi på kl 13.00 ser vi at noen som går vanlig er blurret til det ugjenkjennelige på lyse dagen.

Dermed kan effekten på bilde være ett menneske som unngår kameraet akkurat i det det tar bildet.

Kamera bruker typisk lengre eksponeringstid når det er mørkt.

 

Personlig tror jeg det bare er snakk om en spøk (ordspill) for at ikke alle nattetimene skal være svarte, og at alle bildene er arrangert.

Lenke til kommentar
Ser vi på kl 13.00 ser vi at noen som går vanlig er blurret til det ugjenkjennelige på lyse dagen.

Dermed kan effekten på bilde være ett menneske som unngår kameraet akkurat i det det tar bildet.

Kamera bruker typisk lengre eksponeringstid når det er mørkt.

 

Personlig tror jeg det bare er snakk om en spøk (ordspill) for at ikke alle nattetimene skal være svarte, og at alle bildene er arrangert.

 

Bildene er åpenbart både arrangert og tuklet med. Det er ikke mulig å stille et kamera for eksponering slik at den opplyste pulten i forgrunnen ikke brenner ut i hvitt samtidig som man tydelig kan se detaljer ute i natten gjennom vinduet. Dette krever multiple eksponeringer. Det er også rart at vekteren som har gått låserunden i bygget ikke har skrudd av bordlampen.

Endret av Distressor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...