Gå til innhold

Play & Charge-kitet, batteriene er utrolig dårlige.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig gode erfaringer med play&charge, jeg. Når jeg lader dem fullt opp så kan jeg spille i en 20-30-40 timer før rumbelen gir seg og lyset begynner å blinke. Tar ikke mer enn et par timer å lae dem opp igjen, og da kan man spille attpåtil. Veldig fornøyd, jeg! :)

Lenke til kommentar

Er vel neppe noen her som har spilt så mye som det jeg har gjort, så mine to batterier er nok slitte, men det som irriterer meg mest er at batteriene lader seg så innmari raskt ut om det skulle gå en dag eller to uten at man spiller. Det opplever jeg ikke med noen andre batterier enn akkurat disse.

Lenke til kommentar

Kjøpte et sånt kit selv en måned eller to etter launch.. og har merket at batteri tiden har gått litt ned, men varer fortsatt lenge. Play and Charge kit :thumbup:

 

Dessuten pleier eg bare å sette den på lading etter en lengre gaming økt å skru av xboxen, så skrur den seg helt av når batteriet e ferdig oppladet. ikke noe stress :yes:

Lenke til kommentar

Mine og går fort tomme nå. det ene er umulig å spille med uten å ha laderen i, så ikke helt fornøyd der. Kjøpt ved launch, men nå er ikke min xbox den mest brukte så kan jo være det som har noe å si. Er noe dritt at ikke alt som trengs skal følge med konsoller, men slik har det jo igrunn alltid vært..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...