Mr. Zero Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hei! Kort: Begynt å like ei jente, tenker alltid på'a, kjøpte noe godt for henne og fikk klem (deilig myk skinn :!: ), hun smiler alltid til meg, også mye mer. MEN hvordan spørre ut? Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 You know exactly how. Letteste saken i verden, men samtidig noe av det vanskeligste.. Lenke til kommentar
Mary Philbin Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Spør henne på melding eller msn elns om hun er ledig en kveld, og hvis hun er det kan dere finne på noe. Trenger ikke være mer høytidelig enn det. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 aaa, lettere sagt enn gjort. Greier så vidt å snakke til henne, men når jeg gjør det så er det en laaaaang samtale, hehe:) Har spurt henne en gang men hun svarte: "Heihei. Hadde vært kult å blitt med på kino, men skal jobbe på fredag, og til Bø på lørdag dessverre ;/ Fimen så jo morsom ut da:)" Etter det har jeg ikke turt å spørre igjen:( Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Eneste måten jeg ser det på er at hun hadde lyst, men kan ikke Rett og slett. Prøv igjen, og om du får gjentatte avslag etter 5-6 ganger på forskjellige dager, drit i det OT: Er det snakk om Bø i Telemark eller Vesterålen? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Eneste måten jeg ser det på er at hun hadde lyst, men kan ikke Rett og slett. Prøv igjen, og om du får gjentatte avslag etter 5-6 ganger på forskjellige dager, drit i det OT: Er det snakk om Bø i Telemark eller Vesterålen? Skal Arinomi ut og sjekke? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 MSN, SMS, TLF eller face2face...ER lett, så lenge du har tidspunkt og sted, eller kan godt ha flere tidspunkt og velge av, for da kan hun finne en dato hun er ledig på... Ville tatt henne med på Kino første gangen, vente med resturant til dere eventuelt har vært sammen en stund Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Eneste måten jeg ser det på er at hun hadde lyst, men kan ikke Rett og slett. Prøv igjen, og om du får gjentatte avslag etter 5-6 ganger på forskjellige dager, drit i det OT: Er det snakk om Bø i Telemark eller Vesterålen? Skal Arinomi ut og sjekke? Nei, Arinomi prøver å finne ut om det er flere forumbrukere som bor i Vesterålen som han ikke vet om Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 det er bø i telemark;) hehe Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 forresten, har dere noe tips om å spørre? har noen ideer, men de virker tåpelige når jeg tenker meg om to ganger:hmm: Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Spørr henme om dere kunne ta en tur ut, nå som det er fint vært, middag, bowle, gocart, you name it. Du har jo ikke akkurat fått et NEI som tilbake svar fra henne. Spørr henne på nytt man, gammel du er? Du kan jo også ta`n helt ut og smelte henne litt, sende blomster med bud med en middagsivitasjon hvis du vet hvor hun bor da. Endret 5. juni 2008 av Wooho Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Chanji, klart du liker henne og hun liker deg, som en venn. Du er girlfriend'en hennes! Slå deg til ro med et vennskap og kom deg ut og bli sosial med andre jenter. Be a man! Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Wooho, jeg er 17 år;) du? hehe, skal følge rådet ditt, takk! Raijin: Hvordan vet du at vi liker hverandre som en venn? du vet ikke akkurat hvem jeg er? Dessuten liker jeg bare å ha EN jente:p liker ikke å ha flere, pga tidligere erfaringer:p Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 aaa, lettere sagt enn gjort. Greier så vidt å snakke til henne, men når jeg gjør det så er det en laaaaang samtale, hehe:) Har spurt henne en gang men hun svarte: "Heihei. Hadde vært kult å blitt med på kino, men skal jobbe på fredag, og til Bø på lørdag dessverre ;/ Fimen så jo morsom ut da:)" Etter det har jeg ikke turt å spørre igjen:( "Er du med en annen gang når du har tid? Bare gi meg en lyd!" Hvis saken går i glemmeboken, får du bare spørre på nytt. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 aaa, lettere sagt enn gjort. Greier så vidt å snakke til henne, men når jeg gjør det så er det en laaaaang samtale, hehe:) Har spurt henne en gang men hun svarte: "Heihei. Hadde vært kult å blitt med på kino, men skal jobbe på fredag, og til Bø på lørdag dessverre ;/ Fimen så jo morsom ut da:)" Etter det har jeg ikke turt å spørre igjen:( "Er du med en annen gang når du har tid? Bare gi meg en lyd!" Hvis saken går i glemmeboken, får du bare spørre på nytt. Jepp, skal spørre, men filmen går ikke lenger... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Filmkveld hjemme er en klassiker Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jepp, skal spørre, men filmen går ikke lenger... Derfor du skulle tat det tidligere. Men det er bare å finne en annen film som ser interessant ut Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Filmkveld hjemme er en klassiker Ja, den er det, anbefal noen film som er bra da? har hørt det er bra å velge en dårlig film sånn at det blir mere prat med de som ser på filme:p Endret 7. juni 2008 av Chanji Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå