Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre henne ut ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aaa, lettere sagt enn gjort. Greier så vidt å snakke til henne, men når jeg gjør det så er det en laaaaang samtale, hehe:) Har spurt henne en gang men hun svarte: "Heihei. Hadde vært kult å blitt med på kino, men skal jobbe på fredag, og til Bø på lørdag dessverre ;/ Fimen så jo morsom ut da:)" Etter det har jeg ikke turt å spørre igjen:(

Lenke til kommentar

MSN, SMS, TLF eller face2face...ER lett, så lenge du har tidspunkt og sted, eller kan godt ha flere tidspunkt og velge av, for da kan hun finne en dato hun er ledig på... Ville tatt henne med på Kino første gangen, vente med resturant til dere eventuelt har vært sammen en stund ;)

Lenke til kommentar
Eneste måten jeg ser det på er at hun hadde lyst, men kan ikke :) Rett og slett.

 

Prøv igjen, og om du får gjentatte avslag etter 5-6 ganger på forskjellige dager, drit i det :p

 

 

OT: Er det snakk om Bø i Telemark eller Vesterålen?

 

Skal Arinomi ut og sjekke?

Nei, Arinomi prøver å finne ut om det er flere forumbrukere som bor i Vesterålen som han ikke vet om :p

Lenke til kommentar

Spørr henme om dere kunne ta en tur ut, nå som det er fint vært, middag, bowle, gocart, you name it. Du har jo ikke akkurat fått et NEI som tilbake svar fra henne. Spørr henne på nytt man, gammel du er?

 

Du kan jo også ta`n helt ut og smelte henne litt, sende blomster med bud med en middagsivitasjon hvis du vet hvor hun bor da.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
aaa, lettere sagt enn gjort. Greier så vidt å snakke til henne, men når jeg gjør det så er det en laaaaang samtale, hehe:) Har spurt henne en gang men hun svarte: "Heihei. Hadde vært kult å blitt med på kino, men skal jobbe på fredag, og til Bø på lørdag dessverre ;/ Fimen så jo morsom ut da:)" Etter det har jeg ikke turt å spørre igjen:(

"Er du med en annen gang når du har tid? Bare gi meg en lyd!"

 

Hvis saken går i glemmeboken, får du bare spørre på nytt.

Lenke til kommentar
aaa, lettere sagt enn gjort. Greier så vidt å snakke til henne, men når jeg gjør det så er det en laaaaang samtale, hehe:) Har spurt henne en gang men hun svarte: "Heihei. Hadde vært kult å blitt med på kino, men skal jobbe på fredag, og til Bø på lørdag dessverre ;/ Fimen så jo morsom ut da:)" Etter det har jeg ikke turt å spørre igjen:(

"Er du med en annen gang når du har tid? Bare gi meg en lyd!"

 

Hvis saken går i glemmeboken, får du bare spørre på nytt.

 

 

 

Jepp, skal spørre, men filmen går ikke lenger... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...