Gå til innhold

Xbox 360 pro, m 2 spill til 1795,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med det betyr at det ikke er HDMI utgang på denne maskinen da? eller er det bare at kabelen ikke følger med?

 

hva betyr det i praksis at den ikke har hdmi? det jo teit om bildekvaliteten forringes betraktelig på grunn av dette. har annen dvd spiller, men tenker å bruke xboxen som mediacenter og spille av høykvalitets (hd/full-hd) filmer i xvid format eller lignende når jeg skaffer meg en.

 

hvilke oppdateringer er gjort med det nevnte falcon chipsettet?

Endret av Nessa
Lenke til kommentar

det e ikkje hdmi-utgang på denne, så du må bruka komponent- eller vga-kabel for å få hd-oppløysning.

 

falcon chipset har 65nm-teknologi på cpu. det føre t at chipen trenge mindre strøm, som igjen betyr at mindre varme produseres--> redusert mulighet for rrod (overhoppheting)

Lenke til kommentar

Falcon har lavere effekt forbuk og en 65(?)nm CPU som gjør at den blir mindre varm en sine forgjengere som betyr mindre sjangse for å få RROD. At den ikke har HDMI betyr at den ikke har HDMI utgangen, så lett er det. Det betyr at du må bruke komponent kabelen som følger med for å få spillt i HD og ikke alle tv'er støtter full HD gjennom komponent. Så da blir du sittende igjen med 720p oppløsning på en tv som klarer 1080p, men alle tv'er med full HD støtter full HD gjennom HDMI kabel. Håper dette svarer på dine spørsmål.

Lenke til kommentar

alle de 3 versjonene har det, så lenge de er produsert etter august (september?)2007. Grunnen til tilbudet er at de vil kvitta seg med den gamle

 

edit: du kan se om d e falcon ved å se på klistermerket med strekkoden. der ska d stå 175w (falcon) istedet for 203w (launch/zaphyre)

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar
Regner med det betyr at det ikke er HDMI utgang på denne maskinen da? eller er det bare at kabelen ikke følger med?

 

hva betyr det i praksis at den ikke har hdmi? det jo teit om bildekvaliteten forringes betraktelig på grunn av dette. har annen dvd spiller, men tenker å bruke xboxen som mediacenter og spille av høykvalitets (hd/full-hd) filmer i xvid format eller lignende når jeg skaffer meg en.

 

hvilke oppdateringer er gjort med det nevnte falcon chipsettet?

 

Hva med å foreta et lite søk? Akkurat dette temaet har blitt diskutert uttallige ganger her på forumet.

Lenke til kommentar
Er det noen måte å finne ut om jeg har fått falcon-chipset på boksen som jeg sendte tilbake? Det sto på lappen at de hadde "fikset" hovedkortet, hva nå enn det måtte bety.

 

Kan de ha lagt inn ett nytt hovedkort?

 

Ehh, litt OT dette.. :(

 

se på strømforsyningen din. står det 175w på den e det falcon. står det 203w e det ein av de gamle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...