Gå til innhold

Passproblem ved reise til USA.


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Eg skulle eigentleg til USA 16. juni, flybillett, hotell er tinga og alt. Men no dukka det opp eit problem. Eg må ha elektronisk pass, noko eg ikkje har. 16. juni er måndag om halvanna veke. Viss eg leverer inn passet på torsdag, vil eg ha det elektroniske passet til laurdag veka etter? Eg har snakka med politistasjonen, og dei sa det tok ei veke. Kor mykje kan eg lita på det? Kan eg betala noko ekstra for at dei skal gjera det kjappast mogleg? Er det mogleg å seia frå at det er ein hastesituasjon, og at eg MÅ ha passet i handa om ei veke.

 

Er det mogleg å utsteda nødpass eller noko liknande, eller må eg avlyse heile turen viss eg ikkje får tak i passet i tide? Er det mogleg å få fullmakt eller likande frå politiet som gjer at eg kan reise likevel?

 

På eg henta passet på politistasjonen, eller vert det sendt til meg i posten. Denne veka, er det frå den vert sendt frå politistasjonen til den er tilbake på politistasjonen, eller er det til eg har i handa?

 

Litt krisetilstandar her no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har i praksis to muligheter:

 

1. Levere inn passet og gamble på at du får nytt innen 16. juni. Å få nytt pass kan ta opp mot to uker, så dette kan være litt risikabelt. Får du ikke passet i tide går jo hele reisen i vasken. Nødpass er ikke maskinlesbare og dermed ikke brukbare i USA.

 

2. Ring ambassaden og få deg et visum. Dette kan brukes i kombinasjon med det passet du har som ikke er maskinlesbart. Det kan imidlertid være litt kø på ambassaden så her gjelder det å være rask. Sjekk også at passet ditt er gyldig 6 måneder etter hjemkomst.

 

Selv ville jeg satset på valg nr. 2. Det går selvsagt an å forsøke å forklare situasjonen både for ambassaden og politiet, men jeg vet ikke om det kommer til å hjelpe noe særlig.

Lenke til kommentar
Du har i praksis to muligheter:

 

1. Levere inn passet og gamble på at du får nytt innen 16. juni. Å få nytt pass kan ta opp mot to uker, så dette kan være litt risikabelt. Får du ikke passet i tide går jo hele reisen i vasken. Nødpass er ikke maskinlesbare og dermed ikke brukbare i USA.

 

2. Ring ambassaden og få deg et visum. Dette kan brukes i kombinasjon med det passet du har som ikke er maskinlesbart. Det kan imidlertid være litt kø på ambassaden så her gjelder det å være rask. Sjekk også at passet ditt er gyldig 6 måneder etter hjemkomst.

 

Selv ville jeg satset på valg nr. 2. Det går selvsagt an å forsøke å forklare situasjonen både for ambassaden og politiet, men jeg vet ikke om det kommer til å hjelpe noe særlig.

 

Eg er ikkje mykje av ein gamblar.

 

Viss eg ringjer ambassaden, kor lang tid vil det då ta for å få tak i visumet? Får eg det same dagen som eg har vore på intervju? Kor lenge vil det ta før eg får koma inn til intervju?

 

Edit: The consular officer interviewing you decides at the conclusion of the interview whether to issue or refuse the visa. It takes approximately one week for a visa to be processed and returned to the applicant AFTER a consular officer has decided to issue the visa. http://norway.usembassy.gov/visa_checklist.html

 

Dette vil jo ta ei veke også? Er det ikkje då betre å gamble på at eg får passet i tide? Viss eg ikkje får avtalt intervju med amerikanske ambassaden før på fredag, er det ingen som helst moglegheit for at eg får visumet i tide.

Endret av Xyril
Lenke til kommentar

Det bur vel rundt 15000 folk der eg bur no. Eg snakka med politistasjonen, og dei sa det ville ta rundt ei veke. Men det vert vanskeleg å hente det på politistasjonen, sidan eg flytter heim att etter skuleåret er ferdig no på fredag.

 

Det går altså fortare om eg veljer å henta det på politistasjonen?

Lenke til kommentar
Det bur vel rundt 15000 folk der eg bur no. Eg snakka med politistasjonen, og dei sa det ville ta rundt ei veke. Men det vert vanskeleg å hente det på politistasjonen, sidan eg flytter heim att etter skuleåret er ferdig no på fredag.

 

Det går altså fortare om eg veljer å henta det på politistasjonen?

 

de sa em uke til meg og. men som sagt: 2 dager.

 

men kan være litt risky å gamble på uansett

Lenke til kommentar
Forklar situasjonen for onkel politi du og hør hva de sier. Det kan jo hende at de har mulighet til å påvirke litt så du får passet raskere.

 

Ja, eg får gjera det. Det stod på sidene deira at det skulle ta absolutt maks 10 dagar, og viss det ikkje var i postkassa til den tida måtte ein kontakte politiet. Det er 9 dagar frå torsdag fram til neste laurdag, så det skulle eigentleg vera nok tid. Eg får seia ifrå, og spørja om dei kan skriva med ein lapp som seier at det er ein hastesak.

 

de sa em uke til meg og. men som sagt: 2 dager.

 

men kan være litt risky å gamble på uansett

 

Det er særs risky, men slik det er no er det visst det einaste valet eg har.

 

Takk for all hjelp, båe to.

Lenke til kommentar

Det BURDE gå greit å få nytt pass, men er vel ingen som kan garantere det. Sikkreste i så måte vil være å investere i visum. Dette kan du i praksis få på dagen hvis du møter opp på ambassaden, lar dem intervjue deg etc. Du henter det samme ettermiddag hvis de er greie.

 

Hvis ikke, avvises du ved innsjekk. Det skjer dessverre til stadighet.

Lenke til kommentar
Det BURDE gå greit å få nytt pass, men er vel ingen som kan garantere det. Sikkreste i så måte vil være å investere i visum. Dette kan du i praksis få på dagen hvis du møter opp på ambassaden, lar dem intervjue deg etc. Du henter det samme ettermiddag hvis de er greie.

 

Hvis ikke, avvises du ved innsjekk. Det skjer dessverre til stadighet.

 

Det stod på USA-ambassaden sine sider at det vil ta rundt ei veke før eg fekk visumet i posten etter at eg hadde hatt intervjuet. Ikkje veit eg når eg kan verta kalla inn til intervju heller, i tillegg til at ambassaden ligg på andre sida av landet.

 

Så uansett om eg får koma til intervju og reiser 10 timar til Oslo innan fredag, er det jo like mykje sjangsing som å tinga elektronisk pass på politistasjonen.

 

@Nikor: Ja, i etterpåklokskapens namn kunne nok dette ha handsamast mykje betre. Eg fekk først vita om elektronisk pass for ei kort sidan, og eg har ikkje vore utanfor landet dei siste iallfall fem åra, så eg har ikkje hatt behov for å "oppgradera" det før no.

 

Dumt at noko slikt skulle potensielt øydeleggja ein fin ferietur, sjølv om det er fullt og heilt mi eiga dumskaps skuld.

Lenke til kommentar
En kamerat som bestilte pass på mandag og fikk det i dag, så hvis du får fingeren ut og bestiller nytt pass med en jævla gang skal du se at dette går fint :)

 

Eg tinga det i går! Dei måtte ha det gamle passet mitt, og det låg annanstads, så eg måtte få ho mor til å senda det fort og gale.

 

Takk for hjelpa, folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...