Gå til innhold

Får ikke spille StarCraft på battle.net


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Kjøpte StarCraft for noen dager siden. Da jeg skulle inn på Battle.net kom denne beskjeden opp: "Battle.net was unable to properly identify your application version". Så stod det noe at jeg måtte reinstallere og prøve på nytt noe jeg har gjort tre ganger. Googlet det og så noe om at det kunne vere virus som var årsaken. Lagde derfor en post i antiviruskategorien der jeg fikk sjekket det. Jeg hadde ingen virus (takk til r2d290 og norbat:)).Noen som kan hjelpe meg?

 

Har nå innstallert spillet på den bærbare der det funker finfint. Skal prøve å bare legge mappene over til denne pcen i morgen. Om jeg får problemer bumper jeg tråden :)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Fant en gammel (ulovlig) versjon av StarCraft som tilfeldigvis lå i samme mappe. Dette kan jo vere grunnen (ris på egen bak, faen heller). Denne slettet jeg selvfølgelig og prøvde på nytt, men neida. Samme meldingen om igjen og om igjen. Har også prøvd å oppdatere med siste patch fra blizzard.com uten noe resultat. Hva annet kan jeg prøve? vil helst slippe å formatere datamaskinen for dette. Er det mulig at det sitter i registeret?

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Gjør som den sier å reinstaller.

Har du reinstallert har du ikke en annen versjon bare liggende å slenge i den mappa :)

 

(Reinstaller, sørg for at hele starcrat mappen er borte, og installer igjen)

 

Skal prøve det, men jeg har prøvd lovlig mange ganger nå

Men hvem vet? Kanskje det fungerer denne gangen?

Edit: Det skal sies at den mindre lovlige versjonen slettet jeg bare, jeg avinstallerte den ikke.

 

Nå har jeg:

-Avinstaller spillet

-Slettet starcraftmapper som ikke kan avinstalleres.

-Søkt på alle harddisker etter filer med navn: Starcraft og Brood War

-Kjørt CCleaner 3 ganger.

Reinstallerte, men samme beskjed :(

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Har prøvd med å opprette til et systemgjenopprettingspunkt, men det virker ikke som om den funksjonen virker lengre. Har ikke windows-cdene for hånd. Er det noen lettere/alternative måter å få fikset problemet på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Nå blir jeg mildt sagt jævlig irritert. Har formatert harddisken og lagt inn Windows 2000 i desperat håp om at dette skulle fikse problemet. Det gjorde det ikke. Spør igjen om hjelp... Kan det vere driverproblem? Firewallproblem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...