Gå til innhold

"Hva er min WoW account verdt?" tråden.


Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mye jeg hadde fått for priesten :hmm:

 

3/5 Vengeful + Vengeful offhand og wand. Boots, bracers, belt, 2min trinket, begge ringene og neck.

 

Kommer ikke til å selge den da men.

 

lurer på hva jeg hadde fått for min :hmm:

 

full epic healing med alt fra kara - BT gear og full epic shadow fra kara - BT :> kun PVE da :<

 

For min del er gearet alt for dårlig... For min del blir det eneste man betaler for at den er lvl 70, og da kan man jo sammenligne prisene med en power leveler og se hvor mye den er verdt :)

 

Men har lurt på dette for min egen shammy også.. hvor mye er den egentlig verdt? i stedet for å lage et nytt topic kan jeg kanksje stille spørmsålet her i stedet?

 

Armory-clone-link

rundt 100G, vanlig flying mount / 3 epic mount og full S1 + litt S2 i baggen... Har også en del andre blå / epic enhancement gear i baggen. Det er også en lvl 49 belf mage + et par twinks...

 

 

Vet at ikke dette er min tråd, men hva kunne jeg fått for denne characteren her?

 

http://armoryclone.com/id.php?id=4449720

 

Har epic flyer, og litt pve gear.

 

Noen som vet (ca) hva jeg kan få får en warrior med:

 

Head: Helm of the Illidari Shatterer / Onslaught Battle-Helm (DPS) / Onslaught Greathelm (Tank) / Vengeful Gladiator's Plate Helm (PvP)

Neck: Choker of Serrated Blades (DPS) / Barbed Choker of Discipline (Tank) / Veteran's Pendant of Triumph (PvP)

Shoulders: Onslaught Shoulderblades (DPS) / Shoulderguards of the Bold ((Tank)HOLD KJEFT! T6 droppa ikke etter jeg fikk dps-versjonen. >.<)

Cloak: Dory's Embrace (DPS/PvP) / Pepe's Shroud of Pacification (Tank)

Chest: Onslaught Breastplate (DPS) / Glory of the Defender (Tank)

Bracers: Bracers of Eradication (DPS) / Bracers of the Green Fortress (Tank)

Gloves: Grips of Silent Justice (DPS) / Onslaught Gauntlets (DPS) / Gauntlets of Enforcement (Tank)

Belt: Red Belt of Battle (DPS) / Crimson Girdle of the Indomitable (Tank)

Legs: Legguards of Endless Rage (DPS) / Leggings of Divine Retribution (DPS) / Onslaught Greaves (DPS) / Onslaught Legguards (Tank)

Boots: Warboots of Obliteration (DPS) / Boots of Elusion (Tank)

Weapons: Soul Cleaver, Blade of Savagery, Talon of Azhara, Merciless Gladiator's Slicer, The Brutalizer, The Unbreakable Will, Kaz'Rogal's Hardened Heart

Rings: Violet Signet of the Master Assassin, Stormrage Signet Ring, Vindicator's Band of Triupmh, Unstoppable Agressor's Ring

Trinkets: Romulo's Posion Vial, Bloodlust Brooch, Medallion of the Alliance.

Ranged: Serpentshrine Shuriken

 

Har også 280% mount, samt Netherdrake. Har teleport-BT trinketen og masse random epics fra andre steder som jeg ikke orker å ramse opp. Har alle PvP-mountene. Har fult shadow-resistance gear, dog lite gull.

 

VET DET ER WALL OF TEXT, MEN DE FLESTE HIGH-END RAIDERE VET SÅNN CA. HVA EN ITEM ER UTIFRA NAVNET. GEARET ER MER ENN GODT NOK FOR Å GJØRE FULL BLACKTEMPLE OG LANGT INN I SUNWELL. :)

 

EDIT: Vet det ikke var min post, men orka ikke lage en ny.

On-topic: Hadde ikke gitt mer enn 3-400 kr for den kontoen tror jeg (paladin-kontoen, altså den "orginale kontoen" i denne posten.)

 

Hijack.

 

Rapporterer til moderator så dere kan begynne å svare på spørsmålene til trådstarter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Inxs. Ettersom trådstarter alt har fått svar på sitt spørsmål er det ikke noe problem at andre brukere benytter seg av samme tråd. Dessuten er det bedre å samle spørsmål om verdien til characters i en tråd, framfor å benytte seg av individuelle tråder for hver character. Den sist nevnte løsningen ville gjort WoW-kategorien særdeles rotete. En grei huske regel er at man først kan snakke om hi-jacking av en tråd, når trådstarter ikke får hjelp til sin problemstilling pga andre brukeres innlegg.

 

Man bør alikevel som en tommelfinger-regel, opprette sin egen tråd selv om man måtte ha tilnærmet samme spørsmål/problemstilling.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Siden denne tråden er blitt en slags allemannstråd nå, kan jeg jo spørre om verdien til min kar! Jeg har ikke tenkt å selge eller slutte i det hele tatt, men det er alltid artig å vite hvor mye jeg hadde fått for den. :)

 

Armory Clone

 

Tauren druid

Healing: 2050 healing, 650 spirit (Hvilket betyr shitloads med mana regen raidbuffet, ~830 spirit. (450mp/5 while casting, fullt raidbuffet)) T5/SSC/Hyjal/BT/Nytt badge gear generelt.

Feral: 4x T4, 16k hp i bear, 34k armor, 34-35% dodge, 2100Ap.

Balance: Nei takk.

Epic Flying Form

Exalted med en god del factions, inkludert shattered sun.

375 enchanting/Alchemy (35agi, executioner) (Alle flasks/Elixir master)

 

Tauren hunter med full ep0x utenom melee weapon. Kjører Sonic Spear fortsatt. (Karazhan style. Sunfury bow, 3xT4.)

Normal flying mount, ingen professions.

 

Undead warrior med lololwelfare epix. S1 stuff, 2xT4 og random blues. Littegrann fra Karazhan. Relativt dårlig stelt, siden han ikke har noe særlig enchants. (Har spart en del gear fra level 60 som ligger i banken. MC/BWL stuff inv_biggrin.gif )

Epic flying mount, lal. Mining/Herbalism.

 

4k gull, sånn ca.

 

2x chars over level 40 og en over 30.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Skriver her av samme grunn som Knofle.

 

Warlock:

PvP gear: 3/5 Vengeful + Vengeful Spellblade, 960 shadow spell dmg unbuffed, ~13k hp 437 resilience.

PvE gear: 3/5 t4 og andre t4 quality items. 900-1000 spell dmg et sted, 150-160 spell hit rating.

Exalted med Aldor. Også Exalted med CFR, Sha'tar, Thrallmar og LC. Nesten KoT Exalted.

 

Rogue:

PvP gear: 2/5 Vengeful, 2 Gladiator, 2x Gladiator Daggers (begge 1.8 speed for mutilate), 2x Gladiator maces. 304 resilience, ~1520 AP, 28% crit unbuffed (uten subtlety talents).

 

PvE gear: Fattig.

 

375 engineering, 375 herbalism, Exalted Netherwing, 280% Engineering Mount. Også Exalted Scryers.

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg, men fikk selv tilbud på 2500kr for warlocken når jeg akkurat hadde dinga 70 og hadde 75k honor og 100 av alle marks så du burde sikte litt høyt.

Har ikke tenkt til å selge da;p

 

Og Ajaco: sry, feil race. (faction)

For hordies da?

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke selge, men lurer veldig på hva accounten min er verdt.

 

70 Undead Rogue:

5/5 Vengeful, alle vindicator, 6/8 tier6, Warglaive mainhand og masse annet rogue snacks fra mh/bt. Har også Spectral tiger mount som ligger på rundt $500+ på ebay + Epic flying.

375 LW og Alch

 

70 Undead Priest:

High Warlord tittel, 5/5 vengeful, alle vindicator, full tier4 og random healing gear fra kara/mag/gruul/tk. + Epic flying.

375 tailoring og enchanting

 

70 Blood Elf Mage:

Full badge / craftet epic gear til frost og fire. + Epic flying.

375 Tailoring og herbalism

 

70 Undead Warrior:

2/5 Vengeful, 2 gladiator, 1 merciless, full vindicator. 2h sverd fra ZA + stormherald

375 Blacksmith og 320+ mining. (uten flying mount)

 

70 Troll Hunter:

Bortimot full epic gearet fra badges/za/ssc/tk/craftable. (normal flying mount).

375 LW og Skinning.

 

Er totalt 4000 + gold på accounten + en bank character full av enchanting mats, primals o.l.

 

Har forresten capet arena points for neste season (5k) på priest og rogue + capet honor (75k)

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...