Gå til innhold

"Hva er min WoW account verdt?" tråden.


Anbefalte innlegg

Kan no prøve å høre her kva dykk trur min konto vil vere verdt ;)

 

Er ein human warrior på ein PvP server

-DPS gearet består av det beste ein kan få tak i før Sunwell + tre Sunwell epics ( T6 wrist, Mounting Vengance og Gloves of Immortal Dusk ). Hovedspeccet er arms, men fury gearet er og veldig bra.

-Tanking gearet er meir middels, ein blanding av T6 og T5 gear.

-Har epic flying, Cobalt Netherdrake, og Exalted med Sha'tari Skyguard slik at ein kan kjøpe Nether Rays ( Har silver versjonen ).

-1294g på kontoen, + en del mats, pots, flasks, food buffs etc.

-Ingen spesielle alts, ein hunter på lvl 26 ( Orc ) og ein druid på lvl 31 ( Night Elf ).

-Mining og Blacksmithing er begge maksa ut, er armorsmith for tida og har Bulwark of Ancients Kings.

-PvP gearet er så som så, 1/5 S4 ( Chest ), 2/5 S3, 1x Guardian, 3x Vindicator og blå 2 min trinket.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Bare for å poke litt i en gammel tråd - og fordi jeg lurer, her er da min konto.

 

Kazzak

80 Nelf druid(female) - 2 t7, 2 t7,5, ellers resten epic. Epic flying, epic ground.

420 ellerno enchanting, ingen 2. prof.

 

80 Gnome warrior - Noen epics til både offspec og mainspec, epic ground, basic flying. Maxed mining, høy nok engineering til å lage alt man kan lære, og maxed First Aid.

 

80 Dwarf DK - Omtrent likt gear som warrioren, og samme mounts. Maxed skinning.

 

65 Gnome mage - Godt dinging gear. Heirloom staff og skuldre.

 

19 Nelf druid(female) - Twink. Godt gearet.

 

Stormrage:

64 Tauren warrior - Crappy character, basicly. 60% ground mount, og dårlig gear.

 

47 Troll priest - Enda en pre-tbc character. Denne har da noe bedre gear, men dog ingen heirloom items.

 

19 Troll shaman - Twink. Godt gear.

 

 

Totalt gullager: ca. 500. D.v.s. ingenting.

 

 

 

Hvis noen har en idé om hva den kunne vært verd, så er jeg veldig interessert i å høre svar. Takk!:>

Lenke til kommentar

Dette har jeg lurt litt på også.

 

Dette med "gullnummer" var ganske hot en periode. Selv har jeg et veldig bra mobilnummer og sjekket priser bare for morro. Tror jeg så på finn.no og sånne steder og der hadde folk lagt ut numrene sine som verken var gull, sølv eller bronse for å si det på den måte. Prisene de ba om var også fullstendig på jordet. Fikk meg en god latter der.

 

Sånn tenker jeg det er med en del som skal selge wow-kontoene sine også. Jeg kan ikke helt se poenget med å kjøpe en konto for ti tusen. Man får karakterer man ikke er trent å spille, med alt for godt utstyr (ikke noe å strekke seg etter). Blir man oppdaget er det kjempeflause.

 

Mener ikke å disse deg Vaskebalje, bare oppfordrer deg til å ikke bli for grådig om du skal legge den ut. Jeg har igrunnen ikke peiling på hva slikt er verd, så sånn sett er denne posten bare plassfyll. Jeg har sett en del kontoer for salg, men vet ikke om selger har fått hva han ba om.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg lurer bare på et par ting når det gjelder kjøp av account.

Jeg lurer på å investere i en account med en horde paladin + rogue (lvl80). Har egentlig ikke lyst på ferdig epic geara karakterer , men slik at jeg har gleden av å gjøre det selv.Samme med de viktigste archieventene.

Jeg har ikke all verden med tid til å spille og levling går jo treigt generelt. Jeg har spilt siden vanilla kom ut , og vil bare oppleve disse classene i endgame for jeg legger det på hylla.(Vil ikke ha noen tilbud her , dette er ikke en kjøpsannonse)

 

Så over til spørsmålene. Hvordan er forståelsen i guilds generelt når det gjelder folk som har kjøpt sin karakter? Blir de sett ned på som "ebayers" eller er det generelt et ok konsept?

Bør jeg skifte realm og navn rett etter kjøp?

Og hvor mye tror dere en account med disse 2 charene koster generelt sett?

 

Jeg understreker igjen at dette ikke er noen slags annonse , jeg vil ikke ha noen tilbud eller noe på pm. Jeg bare vurderer det.

Lenke til kommentar
Jeg lurer bare på et par ting når det gjelder kjøp av account.

Jeg lurer på å investere i en account med en horde paladin + rogue (lvl80). Har egentlig ikke lyst på ferdig epic geara karakterer , men slik at jeg har gleden av å gjøre det selv.Samme med de viktigste archieventene.

Jeg har ikke all verden med tid til å spille og levling går jo treigt generelt. Jeg har spilt siden vanilla kom ut , og vil bare oppleve disse classene i endgame for jeg legger det på hylla.(Vil ikke ha noen tilbud her , dette er ikke en kjøpsannonse)

 

Så over til spørsmålene. Hvordan er forståelsen i guilds generelt når det gjelder folk som har kjøpt sin karakter? Blir de sett ned på som "ebayers" eller er det generelt et ok konsept?

Bør jeg skifte realm og navn rett etter kjøp?

Og hvor mye tror dere en account med disse 2 charene koster generelt sett?

 

Jeg understreker igjen at dette ikke er noen slags annonse , jeg vil ikke ha noen tilbud eller noe på pm. Jeg bare vurderer det.

1. Forståelsen for folk som kjøper accounten eksisterer ikke. Jeg hadde ikke akseptert en søknad fra en som har kjøpt accounten til min guild.

2. Ja.

3. En tusenlapp kanskje, spørsmålet bør heller være hvor stor er muligheten for at det fins en til salgs.

Lenke til kommentar

Sålenge de har referansene sine i orden (mht. tidligere characters) syns jeg ikke det er noe galt med folk som kjøper accounts. Det er selvfølgelig ikke noe jeg selv kunne engang ha tenkt meg, men noen folk har rett og slett tider der de mister hodet og selger accounten sin, og å levle opp på nytt er for å si det rett ut, jævlig kjedelig.

 

Man ser fort på et raid hvem som har spilt før og hvem som ikke har.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei!

 

Jeg har i grunn gått kraftig lei av wow, men i stedet for å slette char vurderer jeg heller å bytte konto med en annen enn å selge. Hvordan ser dere der ute på dette?

 

Kort fortalt har jeg en 80 horde pally, 80 ally priest, 73 Deathknight (horde), 72 shaman(ally), 70 mage(ally), 70 warlock(horde), 65 rogue(ally). Alle befinner seg på Khadgar og chartrans er oppe. 80 chars har brukbart gear og er nok klar for naxx25/Ulduar i flere speccs.

 

Kunne tenkt meg en warrior lvl 80, evt shaman lvl 80, evt 80 druid.

 

Ta gjerne kontakt pr. PM ved interesse.

 

Mvh

Daniel

Lenke til kommentar
Du får 700~ for å selge gullet til en side som omsetter slikt ihvertfall. :p

Hva? Kan vi selge gullet til kinamannen? Trudde de hadde folk som farmet dette selv. Har 24k som ligger og råtner nå.....

Er noen som kjøper gull for å selge det videre, ja. Pass dog på at det er en trygg side, ellers sitter du fort igjen med 24k gull mindre og 0 penger mer.

Lenke til kommentar
Bare for å poke litt i en gammel tråd - og fordi jeg lurer, her er da min konto.

 

Kazzak

80 Nelf druid(female) - 2 t7, 2 t7,5, ellers resten epic. Epic flying, epic ground.

420 ellerno enchanting, ingen 2. prof.

 

80 Gnome warrior - Noen epics til både offspec og mainspec, epic ground, basic flying. Maxed mining, høy nok engineering til å lage alt man kan lære, og maxed First Aid.

 

80 Dwarf DK - Omtrent likt gear som warrioren, og samme mounts. Maxed skinning.

 

65 Gnome mage - Godt dinging gear. Heirloom staff og skuldre.

 

19 Nelf druid(female) - Twink. Godt gearet.

 

Stormrage:

64 Tauren warrior - Crappy character, basicly. 60% ground mount, og dårlig gear.

 

47 Troll priest - Enda en pre-tbc character. Denne har da noe bedre gear, men dog ingen heirloom items.

 

19 Troll shaman - Twink. Godt gear.

 

 

Totalt gullager: ca. 500. D.v.s. ingenting.

 

 

 

Hvis noen har en idé om hva den kunne vært verd, så er jeg veldig interessert i å høre svar. Takk!:>

 

 

Har ikke egentlig peiling, men hvis du ikke har fått solgt den enda er jeg JÆVLIG interessert i å kjøpe den, skriver du mail-adressen din eller? Hvis ikke er min "[email protected]" snx

Lenke til kommentar

Lurer på å selge min account, sliter med å slutte. Får jeg et godt nok bud, så er den din. Kan ordne det slik at du kan prøve characteren før du bestemmer deg, om det er et ønske.

 

80mage - Godt gearet, passerer 4.5k dps selv i allefall i pve, har alt for mange mounts (80 eller noe) og mini pets så det holder. Har også Netherdrake og Netherray mounts. Både pvp og pve gear - epic flying og dual spec. Tailor/enchanting - full begge to

80 Hunter - pvp og pve gear, med nok buffs og 25man raid har jeg vært på 4.9k dps. Han har ikke mange achievments o.l. men absolutt morsom å spille. Epic flying og dual spec

71 lock - burde være lett å spille opp. 20% increased xp gained, epic flying, ikke dualspec har også staff heirloomen

 

Om jeg selger, så er det med tungt hjerte. Som jeg håper blir litt lettere etterpå :p. Kontoen er fra Vanilla og jeg er eneste som har brukt den, kan secret question osv. Alle char's befinner seg på Dragonmaw EU

 

I første omgang setter jeg en prislapp på 3høvding'er. Kan kanskje diskuteres, men ligger mye arbeid bak dette. Om du har et spesielt ønske om det, så kan jeg levle locken til 80 også.

 

Edit:

Det er horde altså, bloodelf mage, orc hunter, undead warlock

Endret av night_mare
Lenke til kommentar

Setter pris på om noen kan gi meg et raskt svar på dette:

 

Dette er den kontoen jeg har spilt på siden release, så har en del chars etterhvert:

Alle horde:

80 Blood Elf Warlock, full t7.5

80 Blood Elf Paladin, t7.5/8.5

80 Undead Mage, t7.5/8

80 Blood Elf Death Knight, t7.5

72 Orc Warrior, arena gear s2/3/4

72 Tauren Shaman s2/4

70 Tauren Druid s2/3

70 Tauren Hunter

65 Undead Rogue

43 Undead Priest

19 Twink Tauren Druid

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...