Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bussen min går nok til bussterminalen, og den er vel like ved Oslo S vel?

 

De stedene du nevner der sier meg ingen ting Tomsi :)

Men bare det ikke blir for langt mellom bar besøkene så er jeg fornøyd, hehe.

 

Skal på en bryllupsfest senere på kvelden i Fredrikstad seru, så jeg tar nok på meg finstasen igjen :)

 

Regner med at jeg tar 20:00 - 21:00 bussen hjem igjen.

Lenke til kommentar

Bussen min går nok til bussterminalen, og den er vel like ved Oslo S vel?

Ok. Da kan det være like greit å møtes utenfor Cafe Fiasco da. Den ligger rett utenfor Galleri Oslo/Bussterminalen på Plaza-sizen.

 

De stedene du nevner der sier meg ingen ting Tomsi :)

Men bare det ikke blir for langt mellom bar besøkene så er jeg fornøyd, hehe.

Det skal vi nok fikse :)

 

Skal på en bryllupsfest senere på kvelden i Fredrikstad seru, så jeg tar nok på meg finstasen igjen :)

 

Regner med at jeg tar 20:00 - 21:00 bussen hjem igjen.

Det høres bra ut; det passer med når jeg kan tenke meg hjemover.

 

Kanskje jeg henger meg på en tur på lørdag, selv om jeg ikke er så aktiv på forumet (10 pils tåler jeg dog ikke). Hvor skal dere?

Det er ingen krav til antall pils ;)

 

Hvis du har noen andre gode forslag enn det jeg skisserte, så er det fritt frem.

Lenke til kommentar

Det er ingen krav til antall pils ;)

 

Det at jeg ikke tåler 10 pils betyr dessverre ikke at jeg aldri drikker 10 pils, så vi får se :)

Jeg kan ikke garantere 100% at jeg kan enda, men det hadde vært hyggelig, og ruta du foreslår er jo fin - godt å komme seg litt unna karl johan og aker brygge.

Lenke til kommentar

Men jeg kunne godt tenke meg en halv'en på Aker Brygge da... :)

Jeg liker meg litt på urbane steder så akkurat denne gangen er heller ikke Karl Johan feil i mitt hode :)

 

Jo da - urbant i bøtter og spann, men ikke like glatt og kjedelig som karl johan og aker brygge kan være. Men for all del - øl på aker brygge er ikke å forakte det heller.

Lenke til kommentar

Jo da - urbant i bøtter og spann, men ikke like glatt og kjedelig som karl johan og aker brygge kan være. Men for all del - øl på aker brygge er ikke å forakte det heller.

Øl på Aker brygge er ikke å forakte; men prisene derimot ...

 

Liker å ta gatefoto bilder jeg da, og da pleier jeg å sette meg ned på en uteresturant og knipse forbipasserende og ting som skjer litt i smug :)

Slike er det mange av i Oslo; jeg liker å gå litt rundt også, da det er en del bilder som er vanskelig å ta når man sitter på en restaurant.

 

Slik som disse:

9176892538_b9e1f6305a_z.jpg

 

9324537352_787f4a395a_z.jpg

 

Så en kombinasjon er nok tingen :)

 

Været kan jeg ikke garantere noe som helst om - yr er litt negativ akkurat nå; men samtidig usikker. Jeg er optimist, så det går nok bra :)

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som skal være med på søndag som bruker Nikon? Jeg er isåfall gira på å låne noe enkel optikk.

Hvis jeg klarer å få kabalen til å gå opp, kan jeg ta med det lille det jeg har.

 

Nikon 18-70mm f/3.5-4.5 AF-S DX

Nikon AF-S 50/1,8 G

Nikon AF-S 70-300/4,5-5,6 G VR IF-ED

Sigma 105mm F2.8 EX DG Macro

Lenke til kommentar

Er det noen her som er interissert i å bli med på en mini fototur i Oslo førstkommende lørdag eller?

 

Jeg har bestillt meg bussbillett og skal møte tomsi42 på en cafe ved Oslo S kl. 16:30.

 

Jeg tar bussen hjemmover igjen fra Oslo S kl. 21:00 og så vidt jeg har forstått, så drar også tomsi hjem den tiden.

Lenke til kommentar

 

Hvis jeg klarer å få kabalen til å gå opp, kan jeg ta med det lille det jeg har.

 

Nikon 18-70mm f/3.5-4.5 AF-S DX

Nikon AF-S 50/1,8 G

Nikon AF-S 70-300/4,5-5,6 G VR IF-ED

Sigma 105mm F2.8 EX DG Macro

 

Om du bare tar med macro-en så holder det for min del. :)

 

Er det noen her som er interissert i å bli med på en mini fototur i Oslo førstkommende lørdag eller?

 

Jeg har bestillt meg bussbillett og skal møte tomsi42 på en cafe ved Oslo S kl. 16:30.

 

Jeg tar bussen hjemmover igjen fra Oslo S kl. 21:00 og så vidt jeg har forstått, så drar også tomsi hjem den tiden.

Jeg må se om jeg rekker. Er ferdig på jobb 19.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...