Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er på en konferanse i sentrum, som er ferdig kl. 16. Møter dere gjerne ved Nationaltheateret etterpå...

Det er en god ide. For da bør vi være ferdige med frognerparken.

Tom

Skrevet
Fortsetter det utover dagen? Tenker da på oss arbeidere.

Ettersom vi satser på å møte anew i nærheten av Nationalteateret litt etter 16:00, så bør vel det gå bra :)

Tom

Skrevet

Ja, nå er jeg i Oslo..tenkte å ta en buss til Frognerparken jeg, men må gå av før da kanskje..hvis det er Majorstua. Ikke så godt kjent der, eller orienteringssansen er ikke så god.

RandiA

Skrevet
Ja, nå er jeg i Oslo..tenkte å ta en buss til Frognerparken jeg, men må gå av før da kanskje..hvis det er Majorstua. Ikke så godt kjent der, eller orienteringssansen er ikke så god.

RandiA

Det er enklere å ta T-bane, uansett hvilken t-bane stasjon du går på, så går det en bane som stopper på Majorstua.

Tom

Skrevet
Det er enklere å ta T-bane, uansett hvilken t-bane stasjon du går på, så går det en bane som stopper på Majorstua.

Tom

Jeg kommer til mitt første fototreff i Oslo. Gleder meg allerede. Sees i morgen.

Skrevet
sjangs for at dere lever til 20:00? :p

Må jobbe overtid i morgen....bilskade er så moro...

Gjør vi det, så sitter vi på en pub og får varmen igjen ved hjelp av Irish Coffee eller gløgg.

Tom

Skrevet

Jeg er stygt redd det blir forfall fra min side. Jeg er kvalm og har vondt i hodet, så jeg er ikke særlig motivert for noen byvandring.

Skrevet
Jeg er stygt redd det blir forfall fra min side. Jeg er kvalm og har vondt i hodet, så jeg er ikke særlig motivert for noen byvandring.

Ok. Da bør du vel sykmelde deg og holde deg hjemme ?

Tom

Skrevet
Fortsetter det utover dagen? Tenker da på oss arbeidere.

Ettersom vi satser på å møte anew i nærheten av Nationalteateret litt etter 16:00, så bør vel det gå bra :)

Tom

Som anew, så måtte jeg kaste inn håndkleet etterhvert. Så jeg vet ikke om det ble noe møte der i ettermiddag.

Men jeg skal lage en tråd for bildene fra Frognerparken og omegn

Tom

Skrevet

Jeg vil gjerne takke for en hyggelig dag sammen med fotointeresserte i Frognerparken og på kafè etterpå for å få opp varmen. Fin spasertur ned til sentrum med stopp på en fotobutikk toppet dagen.

Skrevet

Ja, hyggelig treff dette...rakk mye både av det ene og det andre, og fikk med meg "gåingen" min innimellom også. Fint å bli kjent med enda flere trivelige fotofolk!

RandiA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...