Gå til innhold

AoC: Heald Of Xothi Spørsmål


Anbefalte innlegg

Heisann driver å levler en HoX akkurat nå. Mye pga at jeg syns den skiller seg mer fra de andre klassene. Men har noen spørsmål.

 

1. Hvordan stats burde jeg gå etter som HoX. Hva gagner meg mest?

2. Hvordan er HoX oppover senere i level? Har hørt og egentlig erfart at de er ganske så sårbare til tider, siden de er i melee men har lav armor. Hvor mye teller demonen vi har.

3. Hvordan burde jeg bruke feats etc for optimalisere meg mest mulig.

 

ps er det en HoX tråd her?:)

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann driver å levler en HoX akkurat nå. Mye pga at jeg syns den skiller seg mer fra de andre klassene. Men har noen spørsmål.

 

1. Hvordan stats burde jeg gå etter som HoX. Hva gagner meg mest?

2. Hvordan er HoX oppover senere i level? Har hørt og egentlig erfart at de er ganske så sårbare til tider, siden de er i melee men har lav armor. Hvor mye teller demonen vi har.

3. Hvordan burde jeg bruke feats etc for optimalisere meg mest mulig.

 

ps er det en HoX tråd her?:)

 

Takk på forhånd

1. Det lurer alle HoX på, finnes ikke HoX gear atm. Enten går du for Assassin gear eller så går du for caster gear eller en blanding.

 

2. HoX er ganske squizy, men dette gjøres opp med at de har den beste DPS i spillet. Nå på level 65 så kan jeg ta 15 mobs samtidig med noen spesielle taktikker uten comboer i det hele tatt bare: Deamon form - Hellstepp(charge) - Hellfire breath(Cone AoE) - Word of Command(root) - løpe ut av melee range - Hellfire breath - løpe ut av melee range osv.

 

3. I starten burde du ta 5 i Possession og resten i Avatar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...