Nervetattoo Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 De første bildene fra den kommende Zack Snyder-filmen er ute. Les mer
Shruggie Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Det er ikke bildene jeg er interessert i, for å si det slik... For å måle opp mot boka må filmen være episk i både lengde og dybde. Men bilder er jo fint i mangel av noe annet
einarjh Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 De første bildene fra den kommende Zack Snyder-filmen er ute. Les mer Nå ble jeg skuffet, jeg trodde det var nye bilder. Disse bildene ble sluppet for et par måneder siden :/
josh909 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Å himmel som jeg gleder meg! Det blir bare spennede å se om filmen vil klare å holde seg trofast til tegneserien som tross alt har en nær-religiøs fanskare.
Raijin Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Dette lignet sykt på batman. Ingen andre som ser det? Nite Owl = Batman Silk Spectre = Catwoman The Comedian = The Joker
Rolexander Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 dette blir super awsome, mulig mye kopiering men en seriøst bra tegneserie. Håper den kommer i flere filmer
Anbefalte innlegg