Gå til innhold

Konkurranse: Akams sommerkonkurranse


Anbefalte innlegg

Hadde vært skikkelig morsomt om tomsi kom tilbake med en skikkelig kommentar der. Fått skikkelig fight mellom Marius og Tom. :p

 

Dessverre er Tom for fredsmegleraktig av seg til å innlede noe sånt. :p

 

Er du ikke keen på å kjempe om en Sony A200 altså, Marius?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva? Et innlegg fra mr. olsen uten en slem koimentar mot en canonbruker :p ? Til og med lykkeønsking :p ? hehehe

Jeg synes så mange som mulig bør bli med, hadde jo vært koslig å slått mr. nikon himself (mr. olsen) :p. Men om du er fornøyd med andreplassen bak meg, så nli med da :p.

hehe. sorry for useriøsitet:P.

Nå til litt seriøsitet:

Denne konkuranse blir knall ;). Denne skal jeg bli med på og jeg regner med at det kommer mye fine bidrag. Jeg regner med at vinneren er den som tar det beste bildet og ikke den som spammer mest på forumet.

Men er det lov å publisere bildet andre steder mens konkuransen pågår? Og når får jeg bekreftelsen på at jeg har vinni :)?

(Disclaimer: Jeg bare tuller, jeg er ikke så høy på pære og jeg har ikke så voldsommme forhåpninger om å vinni, det er sltfor mange som tar bedre bilder enn meg, så jeg tror ikke jeg vinner, men jeg skal delta og lage et så bra bilde som mulig, og alt kan skje;). Men litt godt humør skader vel ikke ;)?)

Lenke til kommentar
...

Denne konkuranse blir knall ;). Denne skal jeg bli med på og jeg regner med at det kommer mye fine bidrag. Jeg regner med at vinneren er den som tar det beste bildet og ikke den som spammer mest på forumet.

Men er det lov å publisere bildet andre steder mens konkuransen pågår? Og når får jeg bekreftelsen på at jeg har vinni :)?

...

Med så mange smileys, så tror jeg at de fleste skønner at du bare prøver å være litt morsom.

 

Men du stiller faktisk et viktig spørsmål; om det er lov til å publisere det andre steder. Jeg tror det kan være lurt å la være, ihverrtfall til vi får noe klart svar på dette.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg regner med at vinneren er den som tar det beste bildet og ikke den som spammer mest på forumet.

 

Nå må du bestemme deg, skal jeg vinne eller skal jeg ikke vinne?

 

...

Denne konkuranse blir knall ;). Denne skal jeg bli med på og jeg regner med at det kommer mye fine bidrag. Jeg regner med at vinneren er den som tar det beste bildet og ikke den som spammer mest på forumet.

Men er det lov å publisere bildet andre steder mens konkuransen pågår? Og når får jeg bekreftelsen på at jeg har vinni :)?

...

Med så mange smileys, så tror jeg at de fleste skønner at du bare prøver å være litt morsom.

 

Men du stiller faktisk et viktig spørsmål; om det er lov til å publisere det andre steder. Jeg tror det kan være lurt å la være, ihverrtfall til vi får noe klart svar på dette.

 

Tom

 

Hvorfor? Skal ikke styret bestemme vinner, som uansett ser fotografen?

Lenke til kommentar

Vi har ingen problemer med at bildene blir eller har vært publiserte andre steder så lenge de er tatt i konkurranseperioden.

 

Og hva deltagerne angår så ser vi navnene ja, men vi vurderer selvsagt bildene etter kriteriene som står i artikkelen, og deltegeres forumhistorie, advarselsnivå, ligningsattest, religion, seksuelle legning eller personlige hygiene spiller ingen trille.

 

Tror jeg skal prøve meg på denne. Har dog bare en Fujifilm Finepix F30. :/

 

Det er fotografen som tar gode bilder - ikke kameraet. Og Fujifilm F30 er uansett noe av det beste av kompaktkameraer, fremdeles, så er du flink med det har du ikke nødvendigvis noe handicap her.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Det var da som pokker. Jeg tok et flott bilde av damen til Totto med Nikkor 105mm f/2,5 lørdag kveld, 31. mai. En dag for tidlig.

Skryt, skryt, skryt... Hva med å la oss få se dette fantastiske bildet?

 

Nok om det...: Skal bli spennende å se om jeg klarer å ta et par bilder som blir verdig konkurransen.

Surmumling om premien synes jeg blir litt teit. Et DSLR i premie jo! bra det! ..., men hadde jeg vunnet 1.plass, hadde det nok vært heder og ære som hadde vært kjekkest å få. En gang må jeg vel klare å vinne noe jeg og. Tviler på det blir denne gang, men jeg får se om foto-gudene står meg bi.

Lykke til alle sammen! måtte minnekortene deres brenne i h****** slik at jeg blir eneste med innsendte bilder. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...