LtdEdFred Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Heisann. Her er problemet mitt: Jeg bruker alltid AutoSearchMore når jeg søker etter noe på Kazaa så jeg tenkte at jeg like gjerne kunne få begge to til å starte samtidig. Dette fikk jeg altså ikke til. Først: Er det mulig? Hvordan gjør jeg det? Adressene: Kazaa Lite: D:ProgrammerInternettP2PKaZaALitekpp.exe AutoSearch More: D:ProgrammerInternettP2PKaZaALite AutoSearchMore.exe
eivtorg Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Skriv feks i notepad: "@echo off" start /b /d"D:ProgrammerInternettP2PKaZaALite" kpp.exe start /b /d"D:ProgrammerInternettP2PKaZaALite" AutoSearchMore.exe exit Lagre så valgfrittnavn.bat
eivtorg Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Iallefall sånn jeg har lært det, funker med og så jeg har ikke brydd meg. Det heter uansett ikke "SKAL være med..."
LtdEdFred Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Skrevet 9. mars 2003 Heisann. Flotte tips. Det funka. Bare en ting til: Er det mulig å legge inn en forsinkelse? Den autosearchmore maser om at Kazaa må kjøre. Hvis den kunne drøyd et sek el. så hadde ikke den feilbeskjeden kommet opp.
Alastor Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 skakke det gå å legge inn en timer eller.no da? På samme måte som i IRC-script? Ikke det at jeg veit hvordan men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå