Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Er det noen som vil dele erfaringerer ang. denne sykkelen? Vurderer å skaffe meg en siden de er ganske billige også vil jeg tro at forsikringen ikke er så alt for dyr. Takker for alle innspill!
NoEvo Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Min erfaring fra da jeg tittet på de syklene i fjor sommer er at den er vansklig og dyr å forsikre. Hos IF (der vi hadde alt annet av forsikringer) ville de ikke forsikre den engang, dersom jeg var under 35 år. Andre steder jeg sjekket måtte jeg ha flere forsikringer i tillegg.
Pixl. Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Tror forsikringen skal være overkommelig om du ringer litt rundt og hører hvem som er billigst i ditt område. Vurderer faktisk denne sykkelen selv(men ikke før til neste år eller i vinter) Det er jo rett og slett en oppgradering fra den populære rs 125 ccm som er noe av det beste lett syklene du får tak i.
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Har ringt 3 selskap i dag. Gjensidige: ca 8000 delkasko (det var en mod. av aprilia de ikke ville forsikre pga høyt skadeomfang, hun klarte dog ikke å finne ut hvilken mod. Mulig det var denne) Sparebank1 forsikr: 8000 kasko, 5000 delkasko (1200 kr er ungd.tillegg som du får tilbake ved skadefri kjøring) If: ville ikke forsikre den engang. Opplevde best priser OG best service hos sparebank1. Gjensidige og if virket mye mer rotete, dessuten ser de på antall hk vs egenvekt. Dette systemet hadde de gått bort fra hos sparebank1. EDIT: Det var faktisk ikke så dyrt som jeg ville tro det var når jeg ringte til sparebank1. Selv om prisene er generelt for høy. Ringte litt sent så jeg fikk ikke svar på alle mod jeg ønsket. Skal sjekke på 4 andre mod. i morgen. Endret 2. juni 2008 av Slettet+19283741
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Terra pleier og være billig Jepp, skal sjekke de i morgen. Sist gang jeg sjekket (for ett år siden) kom de dårlig ut. Dyr og lite villig til å la meg være kunde.
Medisinmannen Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Ta deg en tur innom apriliaforum.no også. Mye bra folk der. Mye informasjon osv. http://apriliaforum.no/viewtopic.php?f=26&t=3533 Utrolig fin RS250.
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Terra pleier og være billig Ringte til terra, de sa at sparebank1 selger deres forsikringer så hun ville sette meg over dit Var ikke mer enn ca 2 år siden jeg ringte til terra og fikk pris av de. Mulig de har gjort sparebank1 til samarbeidspartner med forsikringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå