Gå til innhold

Valve kunngjør Steamcloud (PC)


Anbefalte innlegg

Steam blir bare bedre og bedre, og med den lave dollaren, er det null vits i å kjøpe spillene noen annen plass.

 

Hear, hear!

 

Sant! Neste spilll ut for meg er Eve Online! Spill over steam er jo latterlig billig!

 

Men jeg synest de fortsatt kunne presse inn enda flere spill der. Spesielt alle de gode gamle som er ute av produksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som ikke har fått øyene opp for Steam er litt rare, imo :p Halleluja!

 

Er det én ting jeg skulle klage på med Steam er det at noen utgivere begrenser utvalget til enkelte områder, selv på en digital distribusjonsplattform. Ubisoft for eksempel, er på Steam men bare i nord-amerika. På den annen side er det jo de som bestemmer det, og ikke Steam.

Lenke til kommentar
Er det én ting jeg skulle klage på med Steam er det at noen utgivere begrenser utvalget til enkelte områder, selv på en digital distribusjonsplattform. Ubisoft for eksempel, er på Steam men bare i nord-amerika.

 

Enig i dette, men det aner meg at dette handler om lisenser og utgivelserettigheter. Men akk, ja, helt bak mål...

Lenke til kommentar
Er det én ting jeg skulle klage på med Steam er det at noen utgivere begrenser utvalget til enkelte områder, selv på en digital distribusjonsplattform.
Dette er et "verktøy" Steam tilbyr utgiverne, trolig for at de skal må en gradvis overgang fra tradisjonelle utgivelser. At noen tilbydere velger å gjøre det sånn er jo bedre enn at de ikke bruker Steam i det hele tatt. :)
Lenke til kommentar
Er det én ting jeg skulle klage på med Steam er det at noen utgivere begrenser utvalget til enkelte områder, selv på en digital distribusjonsplattform.
Dette er et "verktøy" Steam tilbyr utgiverne, trolig for at de skal må en gradvis overgang fra tradisjonelle utgivelser. At noen tilbydere velger å gjøre det sånn er jo bedre enn at de ikke bruker Steam i det hele tatt. :)

Selvsagt, men det er vanskelig å se hvorfor de velger å gjøre det slik. Og det er jo ikke noe i veien for at de både skal utgi på den tradisjonelle måten og over Steam. Dessuten tviler jeg på at det er "legal problems" ved å skulle lansere på en digital distribusjonsplattform i land hvor de samme spillene allerede er lansert på gamlemåten. Kan selvfølgelig være, men gevinsten ved å selge til så mange flere er mye større enn et eventuelt advokatbesøk.

Lenke til kommentar

Valve er et av få spillselskaper som virkelig skjønner PC-plattformen og brukere av den sine behov og ønsker. Steam er en fantastisk distribusjonsplattform som nå bare blir enda bedre. Knall!

 

En ganske stor WTF: URL-en til denne artikkelen i RSS-feeden er: www.beta.tek.no. Jeg ser at EDDA DOMENER eier tek.no, men beta.tek.no resolver vel ikke eksternt og har klart å krype seg inn i RSS-feedene ved et uhell gjetter jeg på? Neste spørsmål blir jo da: Skal Hardware-nettverket endre navn til "Tek.no"? Er det i så fall en god idé?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...