Sollid Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Dette er ikke kødd hadde gitt opp KOTF for over et halvt år siden og fikk lyst og se om det hadde kommet en ny Release dato når jeg så en tråd om JEDI ACADEMY på et annet forum! Tenkte at det kunne være moro og sjekke ut hjmmesiden til Modden fant da ut at del 1 var utgitt! Holder nå på og laste ned her er en link til modden! http://kotf.com/main.htm
AWC80 Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Dette er ikke kødd hadde gitt opp KOTF for over et halvt år siden og fikk lyst og se om det hadde kommet en ny Release dato når jeg så en tråd om JEDI ACADEMY på et annet forum!Tenkte at det kunne være moro og sjekke ut hjmmesiden til Modden fant da ut at del 1 var utgitt! Holder nå på og laste ned her er en link til modden! http://kotf.com/main.htm Må nesten testes ja
ATI vs GeForce Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Dette er ikke kødd hadde gitt opp KOTF for over et halvt år siden og fikk lyst og se om det hadde kommet en ny Release dato når jeg så en tråd om JEDI ACADEMY på et annet forum!Tenkte at det kunne være moro og sjekke ut hjmmesiden til Modden fant da ut at del 1 var utgitt! Holder nå på og laste ned her er en link til modden! http://kotf.com/main.htm LasterN. Må man ha Jedi academy innstallert, eller jedi outcast?
Sollid Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Acadmey. Har ikke prøvd spillet siden Jedi Academy ikke er kompatibel med VISTA!
ATI vs GeForce Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ja, har academy innstallert, men når jeg skal starte new game på KotF, får jeg melding om å ta CD 1 i. Den er jo for pokker i, eller trenger jeg crack til KofT også?
Dusken Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Ja, har academy innstallert, men når jeg skal starte new game på KotF, får jeg melding om å ta CD 1 i. Den er jo for pokker i, eller trenger jeg crack til KofT også? Du må ha i Cd 1 for å spille moden. Jeg fikk også opp feilmelding, så jeg åpnet og lukket cdromen og da fungerte det. Moden virket litt sjapt laget. Det er også svært vanskelig å fullføre hver scene. Det krever taktikk og litt erfaring, men morro var det!
ATI vs GeForce Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Ja, har academy innstallert, men når jeg skal starte new game på KotF, får jeg melding om å ta CD 1 i. Den er jo for pokker i, eller trenger jeg crack til KofT også? Du må ha i Cd 1 for å spille moden. Jeg fikk også opp feilmelding, så jeg åpnet og lukket cdromen og da fungerte det. Moden virket litt sjapt laget. Det er også svært vanskelig å fullføre hver scene. Det krever taktikk og litt erfaring, men morro var det! Er di plate svidd? Fullversjon?
Dusken Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Ja, har academy innstallert, men når jeg skal starte new game på KotF, får jeg melding om å ta CD 1 i. Den er jo for pokker i, eller trenger jeg crack til KofT også? Du må ha i Cd 1 for å spille moden. Jeg fikk også opp feilmelding, så jeg åpnet og lukket cdromen og da fungerte det. Moden virket litt sjapt laget. Det er også svært vanskelig å fullføre hver scene. Det krever taktikk og litt erfaring, men morro var det! Er di plate svidd? Fullversjon? Jeg eier en fullversjon av Jedi Academy. Om det vil fungere på en svidd plate, vet jeg dessverre ikke noe om.
alleibruk Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 aldri hørt om denne modn. laster ned nå, så gøy ut på teaser videoen. kjører forresten vista64 sp1, ja fungerer fint hær med siste patchen
Nitrius Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Er dette "virkelig" eller hva? er det noen som kan bekrefte at dette ikke er noe fanteri? Det har jo vært så mye oppstyr rundt denne modden, at ja...
Avean Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Tydeligvis kødd siden ingen som sier hvordan det er
ATI vs GeForce Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har den, trenger bare fullversjon av Jedi Academy for å spille det.
Nitrius Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 (endret) Legg ut noen screens, fortell litt om modden o.l. Har hørt så mye rart, så føler ikke helt for å røre modden enda, selv om det ser svært tøft ut. Endret 16. juli 2008 av Nitrius
alleibruk Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 tja. vet ikke helt hva jeg skal si. lurer på hva de 1.3gb er til.. Det skal liksom være 2-3 oppdrag pr episode, men det er bare 3 til sammen nå. er utrolig vanskelig. har ikke klart å vinne en eneste duell til nå. menyene virker som i beta enda, trykker du feil kommer du i en endeløs loop.. skuffende, men ideen er sikkert god. tydligvis må det til mere enn bare hobby programmering for og få dette prosjektet på plass.
Avean Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Han har lagd mye :o Så si hver eneste star wars figur er med, utrolig detaljert modellert. Egne interface hvor du kan velge og vrape med maps, adde npcer og slikt. Til og med lagd det mulig å fly tie fighters i spillet, dog en del bugga og ikke så bra. Men likevel, imponerende for en mod. Tipper fyren kan få seg en jobb hos Lucas hvis de ser dette.
Nitrius Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Vær forsiktig å tro på alt som blir sagt angående modden, det er en grunn til at jeg stiller meg skeptisk her. Ta en titt her blant annet: http://www.moddb.com/mods/knights-of-the-f...weve-had-enough Har også vært mye snakk om virus/trojaner i modden. Jeg har selv gjort en del søk om modden, og det er så mye rart som sirkulere rundt, så jeg vet ikke hva som er sant og ikke, for å være ærlig.
Avean Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 hvis man ser på hvilke filer som detectes som trojaner så er det meny .exe filene. De blir brukt ingame og fungerer utmerket. De blir brukt for å loade maps, sette opp force abilities, legge til npc'er og slikt. Det er bare menyer han har laget. Har scanna igjennom de filene og virusscanneren min sier det er trojaner, men klarer ikke å tyde hvilke trojaner det er. Sånn er det med flere filer, trenger ikke å være noe skadelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå