Gå til innhold

Gjør klar for Eee med Atom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Hvis denne kommer med Linux skal jeg anskaffe en til fattern!

Den kommer med Linux. Det gjør alle Eee.

Skrevet
Mtp prisen ASUSTeK skal ha for 901, så virker Dells Mini Inspiron levert med Ubuntu mye mer interessant.

Jepp, den ser veldig lekker ut og til forveksling lik Via openbook mininote, uten at det gjør noe.

Ubuntu virker også mer interessant enn Xandros. Kjekt å slippe å installere det selv.

Redigert: Dell mini inspiron skal vist koste under 500 $.

Skrevet

Flerek, hørte noe om XP-versjoner av eee.

Dell'en var fet! Fetere med svart deksel. Og med Ubuntu på harddisken fører dette forhåpentligvis til en markant spredning av Linux :)

Skrevet

Dell'en var fet! Fetere med svart deksel. Og med Ubuntu på harddisken fører dette forhåpentligvis til en markant spredning av Linux :)

12 gb versjonen kommer med XP, mens 20gb versjonen kommer med linux. de koster like mye

Dell ser fin ut, spørs om vi får kjøpt den i Norge i år.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg vil tro at det ikke lenger er et problem å lage disker med såpass "lite plass", til en gunstig pris.

Skrevet
Ah, sweet! Man får mer for pengene ved å velge Linux. Men er det snakk om 12 og 20 GB Flashminne? Blir ikke det voldsomt dyrt?

Nei, faktisk ikke (US$ prisen er i en post ovenfor). Det er først når man går over 32 GB prisen på flashminne drar i vei. Det brukes også billigste type flashminne.

Dell'en såg virkelig lekker ut.

Men jeg tror faktisk det blir leveringsproblemer over hele fjøla, virker som etterspørselen kommer til langt å overstige produksjonskapasitet i starten.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Men de kommer altså med linux, ergo du må kjøpe en til din far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...