PcT Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Prøvd å lest meg fram litt på dette men hjelper lite.. Etter sånn jeg forstår så kan jeg groupe med en som er f eks lvl 75, han gjør meg til "apprentice" jeg blir "fake lvl 75" vi går og dreper level 75 mobs og jeg får XP som om jeg skulle vært 75? (La oss si at du er rundt 20 og dreper level 75 mobs og får vel en god 500+ xp per mob, så levler du ekstremt fort) Er det noe som holder en tilbake fra dette? Kan jeg bare spørre min level 80 mate om han kan ta med meg og aoe grinde 150 mobs + i timen som vil gi meg et par lvler per time?
tormi Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Prøvd å lest meg fram litt på dette men hjelper lite.. Etter sånn jeg forstår så kan jeg groupe med en som er f eks lvl 75, han gjør meg til "apprentice" jeg blir "fake lvl 75" vi går og dreper level 75 mobs og jeg får XP som om jeg skulle vært 75? (La oss si at du er rundt 20 og dreper level 75 mobs og får vel en god 500+ xp per mob, så levler du ekstremt fort) Er det noe som holder en tilbake fra dette? Kan jeg bare spørre min level 80 mate om han kan ta med meg og aoe grinde 150 mobs + i timen som vil gi meg et par lvler per time? Uten å være helt sikker så tror jeg ikke du får mer xp enn det du ville hatt som den typen level du blir når du er apprentice. Jæla irriterende ting som skjedde meg igår var at jeg var med på et oppdragg i whites sands som apprentice og vi delte oppdraget. Det var sågar jeg selv som delte oppdraget med min teacher. Noe som resulterte i at det var KUN han som fikk plukke med seg gjenstanden vi skulle ha for å klare oppdraget og jeg fikk ikke fullført oppdraget. Då vart eg varm.
AndyG Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Du blir 1 lvl lavere enn den som gjør deg til apprentice, så om din 75 kompis gjør det på deg, blir du 74. Jeg er ikke sikker, men tror ikke noe annet endres enn ditt lvl, så man skal kunne være med de på høyere lvl til tross for lvl requirements.
Loeve Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Det er vel for at kompiser skal kunne grinde litt sammen og diverse. Tror ikke det har så veldig stor innvirkning på xp.
4MB Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Tidligere var det slik at du fikk XP tilsvarende den lvlen du ble, men det var en bug som de fikset i en av de siste patchene. Så det eneste som endres er stats, ja.
PcT Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 Jo jeg skjønner hva dere mener.. Men en lvl 75 får rundt 500-600 xp per mob en level 20 får rundt 100 Bli level 74 grind level 75 mobs så får du samme xp som lvl 75'n (siden dere er i grp blir det vel en rundt 300-350 per mob).. Og siden det er såvidt en sjel der kan du grinde endless uten interruption? Leste noe om at folk gjorde flere lvler / time igår ved å gjøre detta
4MB Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Det skal, ifølge patch notes, være fikset. Så om du er lvl 20 og blir apprenticed til lvl 70, så får du fortsatt ~100 xp per kill. Har ikke testet det selv enda, så jeg kan ikke si noe sikkert.
Digitalsitron Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Det var en "bug" i spillet for noen dager siden. Dessverre for mange er dette blitt fiksa nå.
frostbitten Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Jeg ser det som utelukkende positivt at denne buggen er blitt tatt hånd om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå