Gå til innhold

Kunshan D900 - Varmeproblemer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bråk går greit, men vil varmeutviklingen bli et problem? :hmm:

 

Problemet med varmeutvikling er to ting, konstant bråk fra vifter og en varm kasse. Maskineriet tåler det vel, men særlig komfortabelt for bruker er det ikke. Min er irriterende varm og jeg kommer neppe til å kjøpe en så kraftig bærbar igjen, og D900 er garantert mye verre. Ville aldri vurdert den en gang.

Lenke til kommentar

Viss ikke hardwaren tåler det så har jo du garanti :) Jeg for min del har en Acer Aspire 7520 med NV8400 skjermkort, 2gb ram, 2x 160gb harddisk og en Amd Turion TL-58 prosessor, dette er _svær_ maskin syns jeg fordi den har 17" wide skjerm, og det er en puslete maskin i forhold til den du snakker om. (Ytelse/Wattmessig)

 

Og jeg kan ikke sitte mere enn en time med denne på fanget, er det skrivebordserstatter du skal ha deg tenkte du? eller bær(slep)bar pc ? Det som kan bli problemet med den du skal ha deg er lufttilstrømningen under selve laptop'n. Har du den på fanget (viss du klarer heten) så kan buksa di "plugge" igjen åpningene og du får en selvforskyldt overoppheting, og du mister garantien (om de klarer å bevise det hehe:))

 

Men du får velge selv ;)

 

C. R.

Lenke til kommentar
Sjekk linken:

 

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4222

 

Brukeranmeldelse av en Sager NP9262 som jeg vil tro er omtrent den samme maskinen som Kunshan D900.

 

Han mener at PC-en ikke blir så varm, men at den blåser mye varm luft ut bak.

 

Han får mene hva han vil, jeg svetter når jeg bruker XPS`en min, og her skal det pøses på med flere harddisker og en stasjonærprosessor, totalt ikke laget for laptop, strømforbruket er vel dobbelt eller trippelt av en Penryn. Da blir det varmt, GPU`ene mine idler på 75 grader, prosessor på 37-39, og her skal man ha mer! Hver sin smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...