Gå til innhold

brusen smakte unormalt jævlig, klage?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg kjøpte en brus fra cola i dag i en butikk og den smakte ikke godt. en annen hadde kjøpt samme, men den smakte vanlig, han syntes min skate jævlig også. datoen var ok.

 

er 08 088 nummeret til kundeservicen? koster det mye å ringe? kan de kreve at jeg skal sende inn brusen?

 

hva kan jeg få av dem for dette? hva er vanlig når brusen smaker jævlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Gå til butikken og spør om ny flaske. Du har ikke krav på noen oppreisning fra fabrikanten.

 

er det ikke de som lager den sin skyld? kommer meg ikke til butikken i dag så blir litt rart å komme i morgen "hei jeg kjøpte denne i går, den var ikke god, ny?"

Lenke til kommentar
Send brusen og klage i smart-post til coca cola ;) Krev å få refundert kjøpebeløp samt fraktomkostninger. Legg gjerne til en solskinnshistorie som falt i grus da du colaen, til din store skuffelse, ikke falt i smak.

 

Hvorfor så avansert? :p Ta å bytt brusen i butikken :yes:

Lenke til kommentar

Her kan du ta med deg colaflaske med innhold og kjøpsbevis og gå tilbake til butikken. Cola har 2 års reklamasjonsrett så fremt det ikke går over colaens datostempling. Der kan du velge om selger skal rette feil (litt uaktuelt? ;)), gi deg ny vare (mest vanlig), eller pengene tilbake.

 

Har du ikke kjøpsbevis, kan du kanskje få en ny flaske på goodwill fra selger.

 

Reklamasjon kan ifølge forbrukerkjøpsloven også rettes mot produsent eller importør, men det enkleste for deg er å ta kontakt med selger eller kjøpe ny brus selv ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...