Gå til innhold

AoC: Crowd Controll? Nesten komplett liste i 1.post


Anbefalte innlegg

Jeg tror vi som spiller conqueror må være blant klassene med minst crowd control akkurat nå:

 

En stun som virker maks 0,5 sekund, og som interrupter spellkasting i 10 % av tilfellene. Skal i prinsippet alltid interrupte.

 

En knockback uten feat, èn til dersom du har feat. Knockback uten feat fungerer på alle innefor en vinkel, knockback fra feat kun på target.

 

En snare som skal sakke ned farten på folk, som skal virke i 4 sekunder(?), men sjelden virker mer enn 1 sekund.

 

Klager ikke, men synes dette er litt drøyt så lenge det er så mange bugs :)

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller ToS. Har følgende CC:

 

Quicksand (6 sec root - 30s CD - 1.5s Cast)

Cobra Stare (5 Sec disable - 30s CD - 0.5s Cast)

Grounding Charge (50% chance til 5 sec root - 8 sek CD - 0.5s Cast. Feats)

 

Grounding charge er sinnsykt bra i pvp når den er improved fra 5 feat poeng.

Very naiz. I had sexytime with 1.post now.

 

Håper flere vil dele personlig erfaring med crowd controll evner. Hvilke som passer bra sammen og hvilke som ikke virker for øyeblikket. Sånn i første omgang skal jeg prøve få en grov oversikt på plass i starten av tråden. Kjekt inntil det kommer opp Conan sider med ordentlig oversikt.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Ser at jeg får CC ifra level 60 med feats. (Oppgradering av silence spellen)

 

"Staggering Voice" Improves Thundering Voice, causing the target to be staggered by the authority of Set and unable to move for a short time.

 

Nå vet jeg ikke hvor lenge, men tyder jo på at man kan få utrolig mye CC med ToS ihvertfall.

Lenke til kommentar

Ah, genial tråd. Har lurt på hvordan AoC har tilnærmet seg CC. Er det ingen klasse som har CC som primærtaktikk? Virker på meg som ToS er den klassen med best CC. Er CC en sentral del av taktikken, eller kommer det i annen rekke?

 

Crowd controlling er stort sett en spillform som krever mest taktikk, og det er noe for meg, i motsetning til DPS ditt og DPS datt, så viktig at AoC har dette for at jeg skal ville spille. Ville ikke byttet bort min Loremaster i LOTRO for noe.

Lenke til kommentar

Dark Templar

(jeg er ikke høy nok level enda til å ha fått noen av disse)

 

Mind Wrack - Feat

Gives the DT a new combo that briefly stuns any enemies standing in front of him. This feat awards a new Combo to the player.

 

Og den oppgraderte utgaven Mind Shatter

combo that briefly stuns any enemies standing in a cone area directly in front of them. This feat awards a new Combo to the player.

 

En annen feat som ser ut til å utløse en cc spell er Dooming Presence

Summons a terrifying cloud of fear in an area around the Dark Templar. This feat grants the new spell Dooming Presence to the player.

 

Nok en feat utløser en slow spell: Dark Burden

A quick spell that inflicts wracking pain, slowing the target's moving speed. This feat awards the new spell Dark Burden to the player.

Tror det var 35% movement speed på denne.

Lenke til kommentar

Ny update på første post. Jeg la til alt jeg fant fra en Conan wiki side, men det var noe den ikke nevnte som dere har prata om, så det kan være mer som mangler. I tillegg mangler detaljer som hvor lenge effekten varer og hvor lang cooldown til den kan brukes igjen.

 

Interessant nok så ser det ut som Bear Shaman er eneste med en blind effekt.

Lenke til kommentar
Mange av de du har listet opp i førstepost er vel kun veldig korte stuns, slowing effects og sånt. Skulle likt å vite hvor lenge de enkelte varte, så man kunne se hvilke som duger i f. eks. instancer; hvilke som kan sette en fiende ut av spill til de andre fiendene er drept.

Ja, jeg lista absolutt alt som hadde en stun effect eller lignende, så det er nok mye som er på rundt et sekund i varighet.

 

Det kan bli flotte saker for å avbryte en combo, casting eller noen som prøver å rømme, men jeg får ikke inntrykk av at melee klassene kan sette en mob eller spiller permanent på vent.

Endret av Aran
Lenke til kommentar
*Stun (10 sec CD - 2handed) "Burning Punch"

*Knockback (45 sec CD - 2handed) "Power Bash"

 

Detter er feil navn.

 

Det er Stunning Punch og Clobber.

Nå ble jeg veldig usikker. Jeg har brukt http://aoc.wikia.com/wiki/Barbarian som kilde og der viser det seg nå på nærmere inspeksjon at angrepene listet i "preview" delen ikke stemmer med hva som er listet på combos og feats for barbarer.

Endret av Aran
Lenke til kommentar
Ah, genial tråd. Har lurt på hvordan AoC har tilnærmet seg CC. Er det ingen klasse som har CC som primærtaktikk? Virker på meg som ToS er den klassen med best CC. Er CC en sentral del av taktikken, eller kommer det i annen rekke?

 

Crowd controlling er stort sett en spillform som krever mest taktikk, og det er noe for meg, i motsetning til DPS ditt og DPS datt, så viktig at AoC har dette for at jeg skal ville spille. Ville ikke byttet bort min Loremaster i LOTRO for noe.

Bruker CC nesten bare i PvP. Mot mobs liker jeg og samle opp 4-5 stk, med healing på meg selv. Deretter begynne AoE fest. :) (Idol of Set, Storm field, +en AoE spell til).

Lenke til kommentar
Ny update på første post. Jeg la til alt jeg fant fra en Conan wiki side, men det var noe den ikke nevnte som dere har prata om, så det kan være mer som mangler. I tillegg mangler detaljer som hvor lenge effekten varer og hvor lang cooldown til den kan brukes igjen.

 

Interessant nok så ser det ut som Bear Shaman er eneste med en blind effekt.

 

Hadde du giddet å legge på hvilket level man får de forskjellige combos/spells ?

Lenke til kommentar
Hadde du giddet å legge på hvilket level man får de forskjellige combos/spells ?

Levels er nå lagt til der jeg kunne finne sider som beskrev hvilke level ga hva. Hvis dere vil hjelpe fylle ut hull så er det bare å komme med feedback.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...