Gå til innhold

Gamer pc til 12k.. Help, anyone?


Anbefalte innlegg

Etter at AoC kom, ser jeg behovet for en ny data.. skal helst kunne kjøre AoC på maks, og noen fremtidige spill med respektabel ytelse.. har bestemt meg for Skjerm (Samsung226bw), og tastatur(logitechg15v2).. mangler bare dataen :p

 

noen som kan sette opp en? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok.. Her har vi det.

 

I handlekurven har jeg plassert..

 

Hovedkort som er spesialisert får OverClocking ( Det er et bra lydkort som følger med det hovedkortet)

 

ramkort

grafikkort som skal kjøres i crossfire (derfor er det 2)

Strømforsyning

Å en glimrende prosessor som du kan overclocke sinnsykt bra.

Alt dette er bare får 5 tusen. ikke tenk at pga det er så billig er det dårlig..

Bruk resten av pengene på cd-rom, harddisk, kjølesystem, ett fett anlegg:P

 

You name it.... Gjør ka du vill... Dette e da ett oppsett får en billig penge. Med dette greier du alle spill uten av Crysis på fult :p Crysis vill du greie på high men ikke alt sammen på fult::p

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73902

Endret av mython
Lenke til kommentar

Nei. Du skjønner delan e bestilt. Mn hadde kjøpt 1 sånn grafikkort fra før av også for jeg til en kompis av meg å prøvde det ut da. Han hadde en drit pc å det legge på aller dårligst på Kane and Lynche. Det hakka så jævelig at det gikk presis 3 minutter å snu seg 360 grader.

Mn så plaserte vi grafikkorte i å vi kjørte Kane and Lynche på full guffe uten noen legg. Så prøvde vi Assasin Creed. å på full guffe der å mn litt små legg da i byn når alle folkan e der... Utrolig spør du meg.. Å det grafikkorte e ikke overclocka så det blir mye bedre når man gjør det.

 

Tenk deg tanken til 2 sånne graftige saker i PC-en?

 

Får testa det ut snart.

Lenke til kommentar

litt sånn generelt om skjermkort..

 

3870 er fint det ja. men ikke i forhold til 9800gtx. men hadde jeg vært deg redalon så har komplett en veldig god pris på det beste fra Ati for tiden. og det er mye bedre enn 9800gtx.

 

mython. hva er det for et spill å teste noe i ? Kane & lynch? :p krever jo ikke noe særlige greier det liksom. og det hjelper med overklokking ja. men ikke SÅÅÅÅ mye liksom.

 

men ja, redalon.

sats på ati 3870x2 fra komplett til under 2000. men det er ukens tilbud, så slå til nå hvis du skal ha det. disse støtter også crossfire hvis du vil være litt kresen på grafikken (noe som betyr at ja, du kan få i teorien "fire" skjermkort) ikke verst? :)

Powercolor Radeon 3870x2

 

 

og bare sånn for å holde meg på saken, så har jeg ett grunnleggende oppsett jeg bruker å foreslå for veldig mange som ligger i dette prissjektet. ligner litt på tidligere foreslått, men har med litt mer deler ol.

 

Generell pc .

Her kan du kopiere inn til ditt eget oppsett, legge til skjermen du ville ha, (som forøvrig er veldig fin) ta kanskje 2 harddisker? så har du 1 tb.

og hvis du vil virkelig være snill med deg selv kan du betale 600 ekstra for 4gb mer minne. selv om det ikke er nødvendig idag. :)

 

spør meg om du er usikker på noe her, :)

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...