Gå til innhold

Sjørøvere vil sette Sea Org fri (Og finne Scientologi sin unndratte skatt)


Anbefalte innlegg

Da får vi forberede pressemeldinger både før og etter aksjonen. På tide vi får litt presse. Særlig etter den siste aksjonen, der det var et stort savn - maken til "fotogen" demonstrasjon skal du lete lenge etter. Noen kan sikkert stille opp for å svare på spørsmål? Jeg leste meg en del opp på Scientologi i starten, men føler ikke at jeg sitter inne med nok kunnskaper til å svare raskt og enkelt på spørsmål om diverse. Derimot skriver jeg godt, og er gjerne med og skriver pressemeldinger o.l.

 

Må bare si det en gang til: Var utrolig artig på demonstrasjonen. :D Var jo ikke snakk om å ofre en fridag, men å more seg på fritiden. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat mottatt tillatelsen fra bydelsoverlegen. Vi får nok en gang lov til å bråke.

Scannede dox vil bli lagt ut så fort jeg får tillatelsen fra politiet.

 

Fantastisk bra jobba. OBSOBS: Vær klar over at bråke-tillatelsen gjelder fra kl. 13, for det skal være helgefred før kl. 13 både på lørdager og søndager.

 

Er start-tiden kl. 12 for selve demoen?

 

Ellers må noen ta med megafon og ipod/cdspiller. Jeg kan ikke ta med lydanlegg denne gangen. Men kanskje noen kan huske å ta med Party Hard-musikken denne gangen?

 

Jeg synes at vi som ikke får ha masker kunne laget et litt morsomt innslag ved å ta aviser og blader - særlig hvis vi har noen der det står om Scientologi på forsiden, eller kopierer nye forsider selv - og kutte hull for øynene som jeg viste over. Det hadde vært et morsomt bilde med en gruppe med folk med solbriller (og hatt?) som går rundt og mystisk "leser" aviser på Karl Johan. Blir nesten som en flashmob.

 

2nknubl.jpg

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

Tory "Magoo" på Enturbulation.org:

Hey Norwegians:

 

Your last picket video is *fantastic*! ((I just saw it over on the London

spy thread---they mentioned you all had the Royal Marching Band there last picket, and showed it!) Great job

 

I'm a ****HUGE**** fan of Norway. Literally, I fell in love with it,when I went there a few years ago. (You can see a *really* kooky interview of me on Good Morning Norway---I think either at Operation Clambake - The Inner Secrets Of Scientology or XENU TV - Exposing Scientology Through Streaming Video Sorry about the accent--I didn't know I was doing that until I got home and read about it on ARS. DOH!

 

Have fun at this picket-------keep up the *great* work! Enjoy your country---------it's fantastic!

 

Tory/Magoo~~

 

PS: Det har kommet en ny webside:

http://www.licensetolulz.com/video.php

Endret av MrGs
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

2009: 13. og 20. juni er det pirat-tema på greiene. Bramseil skal splittes, dekk skal svøpes, planker skal gås.

121v5w8.jpg

13zsdmt.jpg

 

Pressemelding på digg: The Sea Arrrgh shivers the timbers of Scientology Sea Org

Lenke for twitter: http://digg.com/d1thIR

 

Minner ellers om Anonymous Norge på anonnorway.ning.com

 

Og vi har en twitter igjen, som vi får oppdatering på via HootSMS: http://twitter.com/NorwAnon 87 følgere i skrivende stund (inkludert PST hehe. @FOST follows @jensstoltenberg :mrgreen: )

 

bramseil.org peker fremdeles hit til den gamle tråden, men jeg har oppdatert førsteposten så den peker til de nyere trådene.

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...