Gå til innhold

Sjørøvere vil sette Sea Org fri (Og finne Scientologi sin unndratte skatt)


Anbefalte innlegg

En jalla sjørøverhatt, øyelapp, m.m. er kjøpt inn, så jeg (kanskje) ligner litt på en pirat . Hvordan er det med flygeblader? Noen som vet hvordan det er med Kagge, om han fikk ordnet/om det er igjen noen fra sist? Typisk at jeg har mye fri neste uke, etter demonstasjonen. Har ikke orket å bli med på å styre med flyers etc.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har 2k flyers nå. grunnen fordi vi har mindre fordi vi har egene Sea Arrrgh flyers. eneste problemet med disse er at de må brettes. jeg har brettet en del. men er masse igjen til i morgen som vi må brette.

 

så dere som er gode til å brette på demoen be ready..

 

 

været det ser ut til å bli fint når demoen starter så vi har flaks

http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo...e_for_time.html

Lenke til kommentar

Sjekket nettopp været selv. :wee: Demoen startet 1300? Jeg kan prøve å vøre der ca 1215. Noen som har med ansiktsmaling/stift/sminke e.l., så jeg kan få sjørøver bart og skjegg? Ellers stikker jeg innom standard e.l. og kjøper det først. Eller er det kanskje like greit å kjøp en billig svart øyebryn-stift ellr noe på H&M? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg kom visst litt tidlig. Sitter på burger king ved kirkeristen, oppe i andre etasje oppe på platået i grå skjorte, hvis noen andre er tidlig ute. Går vel opp igjen rett før kl 13. om kagge leser dette og har noen flyers som skal brettes, kan han jo stikke innom, hvis han og er her tidlig.

Lenke til kommentar
Stu Wyatt er løslatt, og har fått beskjed om at han ikke kan bevege seg Scientologene inntil videre, men det han er tiltalt for har ingen sammenheng med Scientologi. Han sitter i rullestol har en MS-lignende sykdom, og han har lenge vært forkjemper for medisinsk bruk av marihuana uten at han har blitt tatt av den grunn - så det han ble arrestert for var marihuanaen.

 

En liten korreksjon;

8:30am, I get a knock on the door. I answer in my boxers, and find 4 police outside asking me by name. They invite themselves, tell me I am under arrest for assault and proceed to search my flat. I ask them what they are searching for, and they mention video, so I give them all 21 cult watch tapes and my camcorder. They also notice cannabis in my flat..... :(

Han ble arrestert for overfall/assault, marihuana/planter/etc var et bifunn. Imidlertid er det cannabisbifunnet politiet har gått videre med som du nevner, overfall var ikke nevnt under høringen. I tillegg fikk han som du nevnte beskjed om å holde seg unna scifags i 12 måneder etter det jeg hørte, det blir spennende å se hvordan saken utvikler seg. Politiet beslagla videokamera med bånd, spørs om ikke pipen får en annen lyd dersom politiet gidder å se på materialet.

 

Og; han er vel foreløpig diagnostisert med ME/CFS (=kronisk utmattelsessyndrom, hvis årsak er ukjent og har vært diskutert heftig i media og medisinske fagmiljøer).

 

Forøvrig ble han lite humant behandlet av det lokale politiet - han satt inne ett døgn, men fikk kun mat (noe bakverk og en kopp te) én gang, fikk heller ikke vann når han trengte det, og ble ignorert når han forsøkte å ta kontakt. Han fikk heller ikke snakke med advokat den dagen han ble arrestert, og ble nektet telefonsamtale i mange timer.

 

Det ser ut til at Plymanons bør investere tid for å bedre forholdet til politiet...

 

 

LYKKE til med demoen, leit at jeg ikke kan være med denne gangen... :(

 

 

edit: Anons i Australia utsatt for enten falske politifolk (scilons/PIs) eller purk-på-steroider:

Enturbulation-tråd

Endret av anonymized
Lenke til kommentar

Selv har mye av interessen min forsvunnet på dette emnet. Jeg blir utrolig oppslukt i enkelte emner, og fokuserer 120% på den over en viss periode. Nå kjører jeg bare 5% på scientology (Dog jeg vurderer å lage en helaftens dokumentar om saken). Det er godt å se at folk fremdeles kjører på!

Lenke til kommentar

Mange videoer fra London:

London post-game

 

Rå-opptak fra Hollywood:

 

Der måtte de holde seg i bevegelse hele tiden, men de hadde sekkepipe og luftballong. Og Tory Chirstman i sjørøverhatt. Scientologi hadde satt opp stilas, og hadde en fyr oppe i en kran som drev og vasket på et skilt i tre timer. I det minste gjorde han fyren i kranen litt virkelig arbeid. På tidligere protester, før "Anonymous" så sendte de ut folk som startet gressklippere og motorsager og veivet dem rundt uten å faktisk berøre vegetasjonen - det ser helt latterlig ut. Så nå er den månedlige protesten vedlikeholdsdag for Scientologi.

 

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

Haha, det var jo bare morsomt. Var en tilfeldig forbipasserende hannkjønn, var "YARR!" det desidert mest effektive for å dele ut flyers. Gode grunner? Info om hva det gjelder? Niks. "YAAAARRRR!" var gull. "Les om (den onde) kulten til Tom Cruise" dro en del middelaldrende damer. Ble delt ut noen k flyers, sola skinte, folk sang, Flere var interesserte, og de britiske og amerikanske turistene jeg var borti gav oss full støtte. Fosse tittet visst ned på oss fra vinduet i løpet av dagen, håper han tar oppfordringen om å gå planken, som var fint teipet til en stolpe ovenfor kontorvinduene deres. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Han er jo allerede på planken - det er bare at de kaller den "The Bridge".

 

Ellers - som jeg sa - so blir jo Sea Org-medlemmer kastet i vannet noen ganger som straff, men Fosse er ikke i Sea Org så han er ikke utsatt for akkurat det.

 

En tilbakemelding på enturbulation om en person som synes at YARRR-ingen var så skremmende at han/hun ikke ville være med på demonstrasjonen. Jeg sa takk for tilbakemeldingen, velkommen til mer "smooth" demonstrasjon den 12. juli, og at man gjerne kunne ha sagt ifra på stedet.

 

Forresten: Kanskje vi burde gå i tog også en av gangene? Da må vi ha svært banner med et budskap på også. Ett er nok - som vi så på lørdag så tiltrekker svære flagg og paroler seg oppmerksomhet. Alt vi trenger av musikk i toget er en boombox/forsterker akkurat som vi hadde nå.

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

YARRRR!

 

Jeg kan skjønne at forbi pasernende kan blir skremt av YARRR. Men vis du først vil være med på en av våre demoer så må du være litt gal.

 

jeg syns dette var den demoen med mest LULZ så delte vi jo ut nesten 2k fliers. flaget og musikken trakk flest til å snakke med.

Noen av oss + meg skrek vel YARRR litt høyt og jeg hadde blitt litt redd vis jeg var forbi pasernde. men alle som gikk forbi startet å le. vi fikk jo litt kjeft av vår egen secturitas vakt med å skrive forhøyt.

 

Men gleder meg til neste demo nå

Lenke til kommentar

Vi slo både København og Stockholm i antall oppmøtte. Gøteborg hadde omtrent like mange som oss.

 

Store bilder:

 

33ww0w1ng0.th.jpg

 

atvsaubb3.th.jpg

 

2z8yull_th.jpg

 

10ichhe_th.jpg

 

Post gjerne deres egne bilder. Jeg skal få fremkalt mer senere.

 

Neste gang, hvis vi er "agenter"/"spioner" så må vi være skikkelig "smooth". Stirred, not shaken.

Lenke til kommentar
vi fikk jo litt kjeft av vår egen secturitas vakt med å skrive forhøyt.

^^^ Kjeft, nei. Vi fikk en vennlig henstilling om å moderere fremferden, noe jeg også hadde sagt til et par av utdelerne tidligere på dagen. I motsetning til vakten CoS har hatt tidligere så er vi opptatt av å forebygge og nøytralisere problemer på roligst mulig måte, mens den odde vakten CoS brukte tidligere hadde en uhøflig og uetisk fremferd fordi han løy til folk om hva han hadde rett til å gjøre. Vakten CoS hadde nå den 14. juni var en annen person, og han virket som en grei kar selv om jeg ikke snakket så mye med ham.

 

Jeg tror det er meget mulig at scientologene hadde en stand på et av de gate-markedene som var i Oslo samtidig, og at tullevakten var der for å passe på. Ser dere de to i gul T-skjorte som går forbi i bakgrunnnen? Scientologer på vei til stand?

http://i28.tinypic.com/34oxyz4.jpg

 

 

Oppdatering:

Selv Tokyo hadde tre stykker ute. De fikk ikke prakke på folk flygeblader, men gav til folk som kom opp til dem.

105wbqc.jpg

V-sminke og Laughing Man-maske. :grin:

 

Washington DC:

6swhox.jpg

AHAHAHA

 

Til venstre har vi tidligere dobbeltagent for CIA Boris Korczak. Han flyktet til USA etter at han ble avslørt, har fått medalje fra staten, og her har han fått et Anonymous-merke på seg. Til høyre er Arnie Lerma, tidligere medlem i Scientologi og langvarig kritiker og ekspert på scientologi. Han har et skjell på skulderen - se xenu.net hvis du lurer på hvorfor.

 

35irnmx.jpg

Snasen uniform

 

New York:

n6q8vl.jpg

En som er klar til å leke spion neste måned.

 

w2lulf.jpg

New York fikk et SKIKKELIG regnskyll.

 

34zajir.jpg

ARRR. This be fine weather for an ambush.

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...