Ascorius Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 det står når du prøver å logge deg innn det, ifølge meldingen så burde de være oppe om ca en time
c7Nn Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 når er egentlig 4am GMT?? er ikke det vår tid? nå er det jo hvertfall utvidet med 2 timer da, så skal vel være nede i 6timer
Nitrius Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) når er egentlig 4am GMT?? er ikke det vår tid? nå er det jo hvertfall utvidet med 2 timer da, så skal vel være nede i 6timer Det er klokka 06.00. Serverne skulle være oppe 10.00, men ble utsatt med 2 timer. De ville teste mer før de åpna serverne igjen. Endret 27. mai 2008 av Nitrius
Balrog11 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 noen som vet hva som fikses på nå? håper det er fps-greiene!
Nitrius Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Nope, patch notes kommer vel opp i det serverne går opp. Endret 27. mai 2008 av Nitrius
ØysteinT Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) ja, EU serverne er nede, men det viste alle som hadde giddet å sjekke de offisielle forumene hvor meldinger om nedetid blir postet. HINT: LES DE OFFISIELLE FORUMENE HVIS DU VIL VITE OM NEDETID! http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=1 Endret 27. mai 2008 av ØysteinT
Danielen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jeg synes det er bra de er nede så lenge. For de har endel små bugs som må fikses, og da er det like greit å få gjort det fortest mulig. Dette er jo et mye mer detaljert spill og programerings messig vanskeligere spill enn andre MMORPG så litt mere bugs må man forvente.
Cumberdale Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 fantastisk om de hadde fått rettet på de mest irriterende bugsene iallefall, mange bugs jeg kan leve med.. Ting som at kartet blir helt grått driver meg gal for tiden. Iværtfall med litt kø på serveren.
bandreas Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 ja, EU serverne er nede, men det viste alle som hadde giddet å sjekke de offisielle forumene hvor meldinger om nedetid blir postet. HINT: LES DE OFFISIELLE FORUMENE HVIS DU VIL VITE OM NEDETID! http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=1 Ikke alle som har fått tilgang til forumene enda Fortsatt mange key- og logginn-errors ute og går for Funcom og deres "kunder"...
axtrasi Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Det står jo fra 4GMT som vil si at den startet kl 6 på morran , og det stod at det ville ta ca 6 timer. Burde ikke Eu- servene være oppe rund 12:30 da? mvh
tørrfisk Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Håper de omsider fikser de sprellende demon pictsene.
tormi Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 ja, EU serverne er nede, men det viste alle som hadde giddet å sjekke de offisielle forumene hvor meldinger om nedetid blir postet. HINT: LES DE OFFISIELLE FORUMENE HVIS DU VIL VITE OM NEDETID! http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=1 Ikke alle som har fått tilgang til forumene enda Fortsatt mange key- og logginn-errors ute og går for Funcom og deres "kunder"... F.eks. meg - Dette MÅ regnes som en spill bug :) lol
axtrasi Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Helt enig med deg Tørrfisk=) De gikk meg på nervene igår kveld. Men AoC har jo nettopp blitt sluppet ut så man må jo regne med en del patcher og downtime. Men det er da bedre enn da Tbc kom ut, da var det kø til alle serverne og de var nede i flere dager ettersom jeg husker det. GO Funcom! mvh Axtrasi Endret 27. mai 2008 av axtrasi
-Mr.T- Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Helvete, akkurat i dag som jeg hadde tid til å spille på dagen, fram til 13:00. Jada, ble mye spilling gitt. Typisk.
Bjonski Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jess.. WoW serverne var nede ganske så ofte.. Ragnaros lagget hele tida, og gikk ned.. Når TBC kom ble det ikke noe bedre da alle ble disconnected flere ganger hver dag, uten noe svar fra Blizzard.. GoGo Funcom!
Timeo Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Det er bare en ting jeg savner fra guild wars dagene og det var live updates. De gav beskjed på global chat at det var kommet en ny patch, og alt som trengtes var en kjapp restart for å laste ned updaten, så var det i gang med spilling igjen.
axtrasi Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Men det kan jo være at den blir extended med to timer til eller noe =( men de jobber for harde livet tror jeg da:) Så det gjør egentlig ingenting om Eu- serverne er nede en liten stund. Men vil F**N meg spille spillet nå kom til et nytt sted:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå