Gå til innhold

AoC: Hva kommer etter Tortage?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål til dere over lev 20, hvor kommer dere til da? og hvordan fungerer spillet etter lev 20, mer fritt osv eller...

 

-Også lurer jeg på om noen har erfaringer med dungeons i AOC da, er disse bra?

Spillet begynner virkelig etter Tortage. Verden blir plutselig mye større, du får mer frihet, og ting er ikke så linært lenger. Du får flere soner å forholde deg til, og flere byer.

Er en god del quester fra 20-40, men etter 40 blir det litt mindre. På grensen til litt for lite.

Den første skikkelige dungeonen er Sanctum of the burning Souls. Den treffer du rundt lvl 37, og er en 6-manns instance. Den er akkurat passe vanskelig til at det er en debut-dungeon der folk kan bli kjent med sine roller i group-instancer. Etter min opplevelse er det en veldig bra designet og morsom instance, bra med xp og bra med quests.

 

Er på lvl 41 nå, og syns spillet bare blir bedre og bedre :)

Lenke til kommentar
man forlater Tortage på lvl 19! Iallefall gjorde jeg det i går.

 

Skrudde av i disgust, siden denne zonen ga meg 11 FPS, mens tortage lå på rundt 55. (har en 8800 GTX, og 2 gig minne)

 

Det er akkurat der du kommer. Jeg sank også i FPS men bare du kommer deg ut av den landbyen\byen så øker fps'en din igjen

Lenke til kommentar
8800gtx og 4gb minne og fps min gikk fra 20 til 30-40 så fort jeg kom fra tortage hehehe.

 

Instancene videre har de godt utstyr som dropper? Blå items f.eks?

 

Kan noen forklare meg hvordan man får til 4 gig minne (3.2) til Windows XP?

 

Du får det ikke. 32Bit system begrenser det hele til 3,2gb ca. Det jeg har, men står likavel 4gb i maskina.

 

 

Edit: Never mind, så ikke at du skrev (3,2) i parantes der. Skal bare være kjøre to stykk 2gb brikker det :p

Endret av Dobbelmoral
Lenke til kommentar
8800gtx og 4gb minne og fps min gikk fra 20 til 30-40 så fort jeg kom fra tortage hehehe.

 

Instancene videre har de godt utstyr som dropper? Blå items f.eks?

 

Kan noen forklare meg hvordan man får til 4 gig minne (3.2) til Windows XP?

 

Du får det ikke. 32Bit system begrenser det hele til 3,2gb ca. Det jeg har, men står likavel 4gb i maskina.

 

 

Edit: Never mind, så ikke at du skrev (3,2) i parantes der. Skal bare være kjøre to stykk 2gb brikker det :p

 

nei det er ikke det, det er derfor jeg spør.

 

Får bare bluescreen, eller XP nekter å starte.

Lenke til kommentar
Er verdenen nesten like åpen som World of Warcraft, når ein er ferdig med Tortage?

Verden åpner seg veldig ja, men i stedet for en lang sammenhengende verden som man kan løpe til fots fra begynnelse til ende, så er det mange tilkoblede soner som man får loadingscreen mellom. Enten via entring av porter, eller snakking med mennesker som frakter deg via båt eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...