RMBB Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Nå som Crysis byner og bli gammelt synes jeg det er på tide med et nytt grafikk spill snart. Bortsett fra FarCry2 så har jeg ikke fått med meg noen "banebrytende" spill som kommer. Noen som vet om noen så jeg får litt mer og glede meg til? Skal ærlig innrøme at jeg kjøpte Crysis nesten bare for grafikken og muligheten til å skyte ned trær.
MrL Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Alan Wake Se filmen hos Youtube Rage fra doom utviklere ser heller ikke så ille ut
Endrogaz Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 ANNOYING! Meh..må kjøpe meg 360 anyways..*glede seg til november*
MrL Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det kanskje mest imponerende har jeg glemt, bildene fra Just Cause 2 ser ihvertfall rimelig bra ut
Essem Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 *glede seg til november* Det er vel noe for grafikkhorer?
TCi Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Mass Effect om du ikke har det på Xbox 360. Kommer i juni. Har ingen spesielle ellers som er tilgjengelig med det første, men er en rekke som har imponerende teknologi. Project Offset - Til nå ingen fast info spillmessig. Fremdeles en spillmotor under utvikling. Uklart når det kommer. Aliens: Colonial Marines - Nytt Alien-spill basert på Aliens-filmen. Fra Gearbox Software. Kommer i høst tror jeg. Mirror's Edge - Ny IP fra EA Dice. Et av de jeg ser mest fram til i år. Trailer S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Ny motor laget for DX10. Ganske imponerende lyseffekter. Regneffekter overgår selv Bioshock. Starcraft 2 - Kanskje ikke teknisk impoerende i seg selv. Men uansett en lekker tittel. Red Alert 3 - Nylig annonsert. Kommer i høst. Tomb Raider: Underworld - Lara Croft igjen, med den oppgraderte motoren som ble brukt i Tomb Raider: Legend Edit Tom Clancy's H.A.W.X - Det første flyspillet med godkjenning fra Tom Clancy. Endret 26. mai 2008 av TCi
elZiko Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Red Alert 3 så digg ut:) Gleder meg også til Far Cry 2 kommer ut.
MrL Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Mirror's Edge var vell helt klart den som skilte seg ut der ja på graffikken, spillet ser helt sykt bra ut, på visse/mange områder ser det til og med bedre ut enn crysis synes jeg.
-sparks- Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) FPS-bilspill? Dette kan vel umulig være nytt for noen, da det etter Half Life 2`s utgivelse har vært nesten obligatorisk for fps`er å presse inn en billig kjøreseksjon. PC-porten av Assassins Creed har nokså god grafikk. Endret 26. mai 2008 av -sparks-
E-wok Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Dete kan vel umulig være nytt for noen, da det etter Half Life 2`s utgivelse har vært nesten obligatorisk for fps`er å presse inn en billig kjøreseksjon. Ja, jeg har faktisk merket bilkjøring i en del FPS-spill, men her snakker vi vel fullblods bilkjøring og fullblods FPS. Det er vel ikke så mange som har gjort det før. Eller?
TCi Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Rage er et FPS/bilspill hybrid i følge Id Software. Så det er nok delvis nytt, men spill har gjort noe av det før, bare ikke like stort fokus på det.
mennas Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Mye bra her, men ingen av disse var virkelig "hte next thing" greie som Doom3 var i sin tid og crysis. Det nærmeste var kanskje alan wake men selv den er ikke i nærheten av å være grense sprengende. Spørsmålet blir da er det noe slikt på vei eller må vi vente litt til next gen gpu's blir utgitt
TCi Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ikke døm spillets grafikk ut i fra bildene. De er av veldig dårlig kvalitet. Sjekk heller ut større bilder og HD-filmer.
mennas Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ikke døm spillets grafikk ut i fra bildene. De er av veldig dårlig kvalitet. Sjekk heller ut større bilder og HD-filmer. Det er fortsatt ingenting av revolusjonerende, mere evolusjon. Doom og Crysis ble nettop kjent fordi de tok ting til det neste steget.
TCi Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Vel, ja. Du kan ikke forvente slikt for hver tittel. Det vil ta 2-3 år før vi får en slik tittel igjen.
mennas Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Vel, ja. Du kan ikke forvente slikt for hver tittel. Det vil ta 2-3 år før vi får en slik tittel igjen. Jepp det var det jeg lurte på. Lurer på hva de neste vil bli. Skygger/lys og natur begyner å bli mainstream. Man ser at mennesker fortsatt ser litt teit ut selv om resten er bra. Tror kanskje dette vil bli neste greie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå