Gå til innhold

AoC: Hvordan bruke magic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet til level 11 og endelig fått 1(2) spells. Sliter med å få dragdroppet de ned til quickbarene. Får bare opp 1 friendly spell (sånn unholy greie mere damage).

Når jeg prøver å dragdroppe den ene spellen med blight/unholy damage får jeg beskjed om at jeg ikke har flere poeng å dele ut. Under combos kommer ikke spells opp....

Noen som vet hvordan jeg får til dette ?

Dessuten hvordan linker jeg quickkey til de shortbaren som er til venstre for standardattack kommandoene ?

Og hvilken spell er å best å bygge opp ift. P vs P in the long run ?

Er fortsatt ikke helt overbevist om at jeg har valgt rett klasse og har ikke lyst til å begynne på nytt igjen...... hmmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er necro antar jeg?

Ellers høres det ut som du er bøgga. Når du er i skill og abilities vinduet så skal det bare være å dra skillsa ned til baren, trenger ikke utføre noe hokus pokus.

Lite tips.

Sats på reanimation og "unholy hands", umulig å spille uten.

Ellers så er det kanskje lurt å satse på en ny klasse om du vurderer det, necormancer er ikke akkurat flavour of the month. Nesten alle spells er bugga og du må regne med å dø mye før du får taket på det.

Skrevet
Du er necro antar jeg?

Ellers høres det ut som du er bøgga. Når du er i skill og abilities vinduet så skal det bare være å dra skillsa ned til baren, trenger ikke utføre noe hokus pokus.

Lite tips.

Sats på reanimation og "unholy hands", umulig å spille uten.

Ellers så er det kanskje lurt å satse på en ny klasse om du vurderer det, necormancer er ikke akkurat flavour of the month. Nesten alle spells er bugga og du må regne med å dø mye før du får taket på det.

Nei - er Dark Templar - husker ikke klasse men den badeste :)

Mistenkte bugs jeg også - ville bare sjekke at jeg ikke rotet.

Thanxz

Skrevet
Når jeg prøver å dragdroppe den ene spellen med blight/unholy damage får jeg beskjed om at jeg ikke har flere poeng å dele ut.

Sikker på at det ikke er feats vinduet du er inne på ?

Skrevet
Når jeg prøver å dragdroppe den ene spellen med blight/unholy damage får jeg beskjed om at jeg ikke har flere poeng å dele ut.

Har vært der - det går ikke.

Under abilities og special abilites er det bare "rest" og "combo" moves ingen spells tilgjengelig - hmmm. Driver og bygger opp "holy blight" har 4 stjerner på den nå.

Kanskje jeg må ha 5 før jeg "får" den ??

Skrevet

Under abilities og special abilites er det bare "rest" og "combo" moves ingen spells tilgjengelig - hmmm. Driver og bygger opp "holy blight" har 4 stjerner på den nå.

de du snakker om er gjerne abilities som tilføyes characteren din automatisk uten at du behøver å gjøre noe.

Skrevet

de du snakker om er gjerne abilities som tilføyes characteren din automatisk uten at du behøver å gjøre noe.

Fant ut det selv etterhvert... Jeg trodde det var spells'ene man fikk - sånn er det å ikke lese manualen.

PS: noen som vet hva straffen for å dø er? har 7 deaths eller noe på level 15.

Også av og til får jeg BlueScreens og PCen rebooter - dette fører til korrupte filer og foreløpig har jeg måttet reinstallere. Nei (den integrete sjekkern fikser ikke dette) - reparering sjekker ikke selve filene til spillet og det er tydeligvis disse som blir korrupte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...