Smukken Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har kommet til level 11 og endelig fått 1(2) spells. Sliter med å få dragdroppet de ned til quickbarene. Får bare opp 1 friendly spell (sånn unholy greie mere damage). Når jeg prøver å dragdroppe den ene spellen med blight/unholy damage får jeg beskjed om at jeg ikke har flere poeng å dele ut. Under combos kommer ikke spells opp.... Noen som vet hvordan jeg får til dette ? Dessuten hvordan linker jeg quickkey til de shortbaren som er til venstre for standardattack kommandoene ? Og hvilken spell er å best å bygge opp ift. P vs P in the long run ? Er fortsatt ikke helt overbevist om at jeg har valgt rett klasse og har ikke lyst til å begynne på nytt igjen...... hmmmmm
Tå. Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Du er necro antar jeg? Ellers høres det ut som du er bøgga. Når du er i skill og abilities vinduet så skal det bare være å dra skillsa ned til baren, trenger ikke utføre noe hokus pokus. Lite tips. Sats på reanimation og "unholy hands", umulig å spille uten. Ellers så er det kanskje lurt å satse på en ny klasse om du vurderer det, necormancer er ikke akkurat flavour of the month. Nesten alle spells er bugga og du må regne med å dø mye før du får taket på det.
Smukken Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Du er necro antar jeg? Ellers høres det ut som du er bøgga. Når du er i skill og abilities vinduet så skal det bare være å dra skillsa ned til baren, trenger ikke utføre noe hokus pokus. Lite tips. Sats på reanimation og "unholy hands", umulig å spille uten. Ellers så er det kanskje lurt å satse på en ny klasse om du vurderer det, necormancer er ikke akkurat flavour of the month. Nesten alle spells er bugga og du må regne med å dø mye før du får taket på det. Nei - er Dark Templar - husker ikke klasse men den badeste Mistenkte bugs jeg også - ville bare sjekke at jeg ikke rotet. Thanxz
Niflheim Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Når jeg prøver å dragdroppe den ene spellen med blight/unholy damage får jeg beskjed om at jeg ikke har flere poeng å dele ut. Sikker på at det ikke er feats vinduet du er inne på ?
Smukken Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Når jeg prøver å dragdroppe den ene spellen med blight/unholy damage får jeg beskjed om at jeg ikke har flere poeng å dele ut. Sikker på at det ikke er feats vinduet du er inne på ? Har vært der - det går ikke. Under abilities og special abilites er det bare "rest" og "combo" moves ingen spells tilgjengelig - hmmm. Driver og bygger opp "holy blight" har 4 stjerner på den nå. Kanskje jeg må ha 5 før jeg "får" den ??
Balrog11 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Når jeg prøver å dragdroppe den ene spellen med blight/unholy damage får jeg beskjed om at jeg ikke har flere poeng å dele ut. Sikker på at det ikke er feats vinduet du er inne på ? Har vært der - det går ikke. Under abilities og special abilites er det bare "rest" og "combo" moves ingen spells tilgjengelig - hmmm. Driver og bygger opp "holy blight" har 4 stjerner på den nå. Kanskje jeg må ha 5 før jeg "får" den ?? de du snakker om er gjerne abilities som tilføyes characteren din automatisk uten at du behøver å gjøre noe.
Smukken Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Når jeg prøver å dragdroppe den ene spellen med blight/unholy damage får jeg beskjed om at jeg ikke har flere poeng å dele ut. Sikker på at det ikke er feats vinduet du er inne på ? Har vært der - det går ikke. Under abilities og special abilites er det bare "rest" og "combo" moves ingen spells tilgjengelig - hmmm. Driver og bygger opp "holy blight" har 4 stjerner på den nå. Kanskje jeg må ha 5 før jeg "får" den ?? de du snakker om er gjerne abilities som tilføyes characteren din automatisk uten at du behøver å gjøre noe. Fant ut det selv etterhvert... Jeg trodde det var spells'ene man fikk - sånn er det å ikke lese manualen. PS: noen som vet hva straffen for å dø er? har 7 deaths eller noe på level 15. Også av og til får jeg BlueScreens og PCen rebooter - dette fører til korrupte filer og foreløpig har jeg måttet reinstallere. Nei (den integrete sjekkern fikser ikke dette) - reparering sjekker ikke selve filene til spillet og det er tydeligvis disse som blir korrupte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå